Zobacz nasze
współprace
Kubota to prawdziwa legenda wśród polskich marek, od początku kojarzona z luzem, dobrą zabawą i dystansem do siebie. Dzięki temu może być bardzo plastycznym elementem niemal wszystkich działań marketingowych – zarówno tych klasycznych, jak i totalnie szalonych, wychodzących poza standardowe ramy.
Kubota x Reserved
Bardzo ważnym wydarzeniem dla marki była wspólna kolekcja z marką Reserved: Athleisure Reserved x Kubota, która miała miejsce w marcu 2022 r. Współpraca pozwoliła nam nie tylko stawiać kolejne kroki w wielkim świecie mody, ale był to również moment historyczny.
To pierwszy raz, kiedy gdański odzieżowy brand współpracował w takim zakresie z inną polską marką. Ależ zaszczyt!
Chcesz
współpracować
z nami?
Jeżeli masz pomysł na współpracę i chcesz się nią z nami podzielić, mamy do Ciebie prośbę o przygotowanie szczegółów propozycji. Ze względu na bardzo dużą ilość ofert wspólnych działań, odniesiemy się do tych, które według nas mają największy potencjał, a jednocześnie są spójne ze strategią komunikacji.
Aby usprawnić proces, prześlij szczegóły na:
Zobacz nasze
współprace
Kubota to prawdziwa legenda wśród polskich marek, od początku kojarzona z luzem, dobrą zabawą i dystansem do siebie. Dzięki temu może być bardzo plastycznym elementem niemal wszystkich działań marketingowych – zarówno tych klasycznych, jak i totalnie szalonych, wychodzących poza standardowe ramy.
Kubota x Reserved
Bardzo ważnym wydarzeniem dla marki była wspólna kolekcja z marką Reserved: Athleisure Reserved x Kubota, która miała miejsce w marcu 2022 r. Współpraca pozwoliła nam nie tylko stawiać kolejne kroki w wielkim świecie mody, ale był to również moment historyczny.
To pierwszy raz, kiedy gdański odzieżowy brand współpracował w takim zakresie z inną polską marką. Ależ zaszczyt!
Chcesz
współpracować
z nami?
Jeżeli masz pomysł na współpracę i chcesz się nią z nami podzielić, mamy do Ciebie prośbę o przygotowanie szczegółów propozycji. Ze względu na bardzo dużą ilość ofert wspólnych działań, odniesiemy się do tych, które według nas mają największy potencjał, a jednocześnie są spójne ze strategią komunikacji.
Aby usprawnić proces, prześlij szczegóły na: