U

Giełda Klapków Wartościowych

Kubota S.A. od 2019 r. prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia, odzieży oraz akcesoriów. Najważniejszymi grupami produktowymi dla Spółki są klapki oraz skarpety. Ponadto intensywnie rozwijany jest segment odzieżowy, czego przykładem jest wzrost udziału tej grupy asortymentowej w przychodach ogółem. Potwierdzeniem rozwoju w tym obszarze jest również premiera wspólnej kolekcji z Reserved (marką należącą do LPP S.A.) w marcu 2021 roku.

Sprzedaż w segmencie detalicznym opiera się głównie na wolumenach generowanych przez e-Commerce, z wykorzystaniem własnego sklepu internetowego (www.kubotastore.pl) oraz platform zewnętrznych (m.in. Allegro, Decathlon, Amazon.de, Amazon.pl). Sprzedaż hurtowa dzieli się na sprzedaż produktów niepersonalizowanych oraz personalizowanych.

Opis marki

Kubota to polski lovebrand obuwniczo-odzieżowy z bogatą historią. Zgodnie z hasłem przewodnim marki „Kubota to nie klapki, to styl życia”, rolą Kuboty w branży lifestyle’owo-modowej jest dawanie radości, poszukiwanie twórczych kontrastów oraz afirmacja otwartości.

Na gruncie organizacyjnym hasło „Kubota to nie klapki, to styl życia” oznacza, że Kubota jest prężnie rozwijającą się organizacją, którą tworzy zespół zaangażowanych pasjonatów.

Dynamiczny rozwój firmy nie może być jednak okupiony zmianą jej DNA lub być niezgodny z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Nieustanna synergia sentymentu do marki, jej obecnych wartości oraz nowoczesnego modelu biznesowego jest oczekiwana na każdym etapie rozwoju spółki.

Cele

Kubota chce być marką rozpoznawalną przez wszystkich Polaków. Oznacza to, że kuboty mają być pierwszym wyborem wśród osób chcących kupić klapki, a połączenie kubotów i skarpet trwale wpisać się w kanon mody. Pozostałe segmenty produktowe, w tym odzież będą organicznie rosnąć razem z firmą.

Dział e-Commerce oraz sprzedaży hurtowej produktów personalizowanych to najbardziej perspektywiczne kanały dystrybucji w działalności Spółki. Ich rozwój ma się odbywać przy jednoczesnym organicznym, zrównoważonym wzroście sprzedaży hurtowej do średniej i dużej wielkości przedsiębiorstw.

Cele strategiczne firmy opisane są w Dokumencie Informacyjnym.

Kontakt dla inwestorów

Kontakt dla inwestorów: [email protected]

Kontakt do Autoryzowanego Doradcy: INC S.A., ul. Abpa A. Baraniaka 6, 61-131 Poznań, e-mail: [email protected], telefon: 61 851 86 77

Kontakt do Animatora Akcji: Dom Maklerski BDM S.A., ul. Stojałowskiego 27, 43-300 Bielsko-Biała, telefon: 33 81 28 440, e-mail: [email protected].

Wszystkich zainteresowanych bieżącą sytuacją w firmie zapraszamy na naszego LinkedIna.