Informacje o Spółce
Kubota S.A. od 2019 r. prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia, odzieży oraz akcesoriów. Najważniejszymi grupami produktowymi dla Spółki są klapki, skarpety, torby oraz nakrycia głowy. Ponadto intensywnie jest rozwijany segment odzieżowy, czego potwierdzeniem jest m.in. premiera wspólnej kolekcji z Reserved (marką należącą do LPP S.A.).
Sprzedaż w segmencie detalicznym opiera się głównie na wolumenach generowanych przez e-Commerce, z wykorzystaniem własnego sklepu internetowego (www.kubotastore.pl) oraz platform zewnętrznych (m.in. Allegro, Zalando, Modivo, Decathlon, Amazon.de, Amazon.pl). Sprzedaż hurtowa dzieli się na sprzedaż produktów niepersonalizowanych oraz personalizowanych. Sprzedaż hurtowa polega na współpracy z dużymi sieciami sklepów oferujących dobra konsumenckie (m.in. sieć sklepów Biedronka, Decathlon), oraz innymi podmiotami. Oprócz sprzedaży towarów w jednostce występuje również sprzedaż usług na podstawie umów barterowych oraz dystrybucji kodów rabatowych.
Akcje Spółki zostały wprowadzone do obrotu w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect z dniem 9 listopada 2022 r. (pierwszy dzień notowania akcji Spółki został wyznaczony na dzień 21 listopada 2022 r.). Akcje wprowadzone do obrotu w alternatywnym systemie obrotu oznaczone są kodem ISIN PLKBT0000015.
Kubota S.A. korzysta z usług Autoryzowanego Doradcy, którym jest podmiot INC S.A., ul. Abpa A. Baraniaka 6, 61-131 Poznań.
Opis marki
Kubota to polski lovebrand obuwniczo-odzieżowy z bogatą historią, który od 2022 r. notowany jest na rynku NewConnect.
Klapki, skarpety, odzież i akcesoria Kuboty są dla osób, które cenią komfort, w ruchach i myśleniu. Dla ludzi, którzy traktują odpoczynek jak obowiązek, nie luksus, mają pasje i wierzą, że życie nie jest tylko po to, aby wiecznie „coś musieć”.
Marka mocno ewoluuje, nie może być jednak tak, że jej dynamiczny rozwój będzie okupiony zmianą jej DNA lub będzie niezgodny z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Nieustanna synergia sentymentu do marki, jej obecnych wartości oraz nowoczesnego modelu biznesowego jest oczekiwana na każdym etapie rozwoju spółki.
Cele
Kubota chce być marką rozpoznawalną przez wszystkich Polaków. Oznacza to, że kuboty mają być pierwszym wyborem wśród osób chcących kupić klapki, a połączenie kubotów i skarpet trwale wpisać się w kanon mody. Pozostałe segmenty produktowe, w tym odzież i akcesoria będą organicznie rosnąć razem z firmą. Misją marki jest dawanie klientom radości, komfortu, poszukiwanie twórczych kontrastów oraz afirmacja otwartości.
Dział e-Commerce oraz sprzedaży hurtowej produktów personalizowanych to najbardziej perspektywiczne kanały dystrybucji w ramach działalności Spółki. Ich rozwój ma się odbywać przy jednoczesnym organicznym, zrównoważonym wzroście sprzedaży hurtowej do średniej i dużej wielkości przedsiębiorstw.
Spółka co roku aktualizuje Strategię, określając w niej cele strategiczne oraz kluczowe inicjatywy biznesowe mające na celu ich realizację.
Kontakt dla inwestorów
Kontakt dla inwestorów: [email protected]
Kontakt do Autoryzowanego Doradcy: INC S.A., ul. Abpa A. Baraniaka 6, 61-131 Poznań, e-mail: [email protected], telefon: 61 851-86-77
Kontakt do Animatora Akcji: Dom Maklerski BDM S.A., ul. Stojałowskiego 27, 43-300 Bielsko-Biała, telefon: 33 81 28 440, e-mail: [email protected].
Wszystkich zainteresowanych bieżącą sytuacją w firmie zapraszamy na naszego LinkedIna.