DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 200 PLN

FAQ

ZAMÓWIENIA, DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jaka jest cena przesyłki?

Kurier DPD Standard – 11,99 zł

Kurier DPD za pobraniem – 13,99 zł

Kurier UPS Standard – 11,99 zł

Kurier UPS Standard za pobraniem – 11,99 zł

Kurier UPS Express – 29,99 zł

Paczkomaty 24/7 – 11,49 zł

Paczkomaty 24/7 za pobraniem – 13,49 zł

Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Po nadaniu paczki otrzymujesz od nas maila z linkiem do śledzenia paczki. Przesyłka powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48h od momentu wysłania. Jeśli nadal jej nie ma, sprawdź co się z nią dzieje wpisując numer przesyłki, w zależności od wybranej metody przesyłki, w wyszukiwarce DPD, wyszukiwarce UPS lub wyszukiwarce InPost.

Jaki jest mój numer przesyłki?

Na adres mailowy podany przy zamówieniu, wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz numerem paczki do śledzenia zamówienia. Jeśli brakuje wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, napisz do nas pod adres [email protected]. Wyślemy ją ponownie.

Jaki jest czas oczekiwania na produkty Kubota?

Ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w okresie letnim, przesyłki nadajemy obecnie 2-3 dni robocze od momentu zamówienia. Są one przygotowywane po odnotowaniu płatności za zamówienie lub po odnotowaniu zamówienia za pobraniem. Produkty Kubota ruszają potem w drogę do Ciebie i najpóźniej w przeciągu 48h powinny zostać dostarczone. Jeśli wiesz, że między złożeniem zamówienia, a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie – skontaktuj się z nami i poinformuj o dokończeniu płatności.

Jakie są formy płatności i przesyłki w Kubota Store?

Dostępne formy płatności to przelewy on-line, BLIK (usługa realizowana za pośrednictwem operatora T-pay), płatność kartą oraz PayPal. Przesyłki nadajemy za pośrednictwem usług DPD, InPost Kurier, InPost Paczkomaty lub UPS.

Co zrobić, gdy nie udało mi się dokończyć płatności?

Napisz do nas, możemy wygenerować nowy link do płatności przelewem on-line lub zmienić formę opłaty za zamówienie na przesyłkę za pobraniem. Jeśli wiesz, że między złożeniem zamówienia, a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie – skontaktuj się z nami pod [email protected] i poinformuj o dokończeniu płatności. 

Czy w Kubota Store otrzymam darmową wysyłkę?

Oczywiście! W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę na terenie Polski za pośrednictwem usług DPD, UPS lub InPost dla każdego zamówienia powyżej wartości 200 zł.

Czy Kubota Store wysyła za granicę?

Obecnie wysyłamy do następujących krajów: Austria, Belgia, Węgry, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Chorwacja, Wielka Brytania, Włochy.

Jaka jest cena przesyłki zagranicznej i jak mogę ją opłacić?

Zamówienia wysyłamy za granicę wyłącznie po opłaceniu ich przelewem on-line, nie zrealizujemy Twojego zamówienia, jeśli zaznaczysz opcję płatności za pobraniem, takie zamówienia będą anulowane.

Koszt dostawy za granicę:

Czechy, Słowacja, Węgry – 29 zł

Francja, Niemcy – 39 zł

Wielka Brytania – 45 zł

Litwa, Luxemburg, Łotwa – 49 zł

Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia – 63 zł

Rumunia, Słowenia, Szwecja, Włochy – 75 zł

Finlandia – 79 zł

Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia – 99 zł

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień na  www.kubotastore.pl?

Nie. Sprzedaż w sklepie www.kubotastore.pl realizujemy jedynie wysyłkowo.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem, poza systemem Waszego sklepu?

Nasz sklep obsługiwany jest przez system płatności gwarantujący bezpieczeństwo. Tpay został oparty na stabilnej technologii, stworzonej przez świetnych ekspertów w dziedzinie płatności on-line, dlatego zachęcamy do skorzystania z tej metody. Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji nt. systemu płatności Tpay, zapraszamy do lektury TUTAJ.

Czy mogę płacić w bitcoinach?

Obecnie nie przyjmujemy płatności za zamówienie w bitcoinach, w grę wchodzą przelewy online, płatność kartą oraz Blik.

Czy mogę wymienić klapki jeśli okażą się za duże lub za małe?

Tak. Wymiana to koszt 13,99 zł – czyli koszt przesyłki. Płatność może być zrealizowana on-line, wówczas otrzymasz link do płatności lub możemy nadać paczkę za pobraniem. Kurier doręczając nowe produkty od razu odbierze te w złym rozmiarze. Wymianę zrealizujemy wyłącznie po zgłoszeniu do nas chęci wymiany i ustaleniu dostępności produktów.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?

Oczywiście możesz dokonywać zwrotów i reklamacji. Wszystkie informacje na temat warunków i procedury znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

PRODUKTY KUBOTA – CZĘSTE PYTANIA

Czy kupię u Was japonki?

Tak, już w obecnym sezonie wprowadziliśmy do oferty japonki Kubota. Przejdź do kategorii Japonki i sprawdź dostępne modele.

Jaki rozmiar klapków mam zamówić?

Tabele rozmiarów klapków Kubota znajdziesz TUTAJ.

Czy posiadacie produkty dla dzieci?

Posiadamy w ofercie klapki Kubota Kids, czyli zmodyfikowaną wersję klasycznych klapków Rzep z dodatkową gumką na piętę. Dostępne są w rozmiarach 26-32 EU w kolorach: granatowym, fioletowym oraz różowym. Kilka rozmiarów klapków Rzep posiada długość wkładki odpowiednią dla dzieci i nastolatków, np. rozmiary 32-40 EU w modelu klapków Rzep.

Gdzie produkujecie produkty Kubota?

Produkty marki Kubota wykonywane są w Polsce przez świetnych specjalistów. Pozostałe modele klapków produkowane są w Chinach w fabrykach gwarantujących wysokie standardy jakości. Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

Z czego wykonane są produkty Kubota?

Informacje o materiałach użytych do produkcji klapków, skarpetek i akcesoriów znajdziesz na stronach produktowych.

Na czym polega akcja z Fundacją DKMS?

Podjęliśmy decyzję, że 1% ze sprzedaży każdej pary klapków przekazujemy Fundacji DKMS. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

W jaki sposób wspieracie ruch Fashion Revolution?

Gwarantujemy pełną przejrzystość produkcji oraz transparentność łańcucha dostaw. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do inicjatywy odpowiedzialnego prowadzenia biznesu. Z chęcią odpowiemy na pytanie „Who made my clothes?”, ponieważ osobiście znamy każdą osobę, która produkuje dla Ciebie nowe KUBOTY. Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

KODY RABATOWE

Jak działają kody rabatowe?

Po dodaniu produktów do koszyka klikasz Zamawiam i przechodzisz do checkout. Tam uzupełniasz pole kod rabatowy, klikasz Użyj, a rabat naliczy się automatycznie.

Nie otrzymałam/em kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

Upewnij się czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej oraz sprawdź czy mail od nas nie trafił do folderu SPAM lub innego dostępnego na Twojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami na [email protected]

Otrzymany przeze mnie kod rabatowy nie działa.

Upewnij się, że kod rabatu został wpisany prawidłowo. Najlepszą opcją jest skorzystanie z funkcji kopiuj-wklej. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami na [email protected]

INNE

Czy jesteście właścicielami marki? Czy macie prawa do znaku?

Znak towarowy KUBOTA jest zastrzeżony w UPRP w klasie nicejskiej nr 25 (odzież, obuwie) przez producenta starych Kubotów od 1998 r. Spółka Kubota Wear jest jedynym właścicielem znaku towarowego i posiada wyłączne prawo do korzystania ze znaku towarowego KUBOTA w wymienionej klasie, czyli na odzieży i obuwiu (numer prawa ochronnego 209588) oraz w klasach 3, 14, 18, 24, 28, 32 (numer prawa ochronnego 324748). Wyprzedzając pytania, znak towarowy Kubota jest też oczywiście zastrzeżony przez japońską firmę produkującą m.in. traktory czy maszyny budowlane, ale w UPRP w klasie nicejskiej nr 7 i 12, które związane są z produkcją maszyn rolniczych.

Uwaga: W Internecie znajdziesz wiele podróbek klapków Kubota Rzep, np. bez charakterystycznych dwóch pasków na podeszwie czy podszywające się pod markę „Kobuty”. Kupując na www.kubotastore.pl masz pewność, że kupujesz oryginalne klapki od właścicieli znaku towarowego (Kubota Wear Sp. z o.o.).