DARMOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 200 PLN / -10% PO ZAPISANIU DO NEWSLETTERA

FAQ

ZAMÓWIENIA, DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jaka jest cena przesyłki?

Paczka kurierska DPD Standard – 11,99 zł, paczka za pobraniem DPD – 13,99 zł.

Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Paczka kurierska DPD Standard powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48h od momentu wysłania. Jeśli nadal jej nie ma, sprawdź co się z nią dzieje wpisując numer przesyłki w wyszukiwarce DPD.

Jaki jest mój numer przesyłki?

Na adres mailowy podany przy zamówieniu, wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli jej brakuje, napisz do nas. Wyślemy ją ponownie.

Jaki jest czas oczekiwania na produkty Kubota?

Paczki nadajemy do 5 dni roboczych od momentu zamówienia. Są one przygotowywane po odnotowaniu płatności za zamówienie lub po odnotowaniu zamówienia za pobraniem. Produkty Kubota ruszają potem w drogę do Ciebie i najpóźniej w przeciągu 48h powinny zostać dostarczone. W przypadku braku danego modelu w sklepie informujemy o tym na stronie Kubota Store.

Jakie są formy płatności i przesyłki w Kubota Store?

Dostępne formy płatności to przelewy on-line, BLIK (usługa realizowana za pośrednictwem operatora T-pay), płaność kartą oraz PayPal. Przesyłki nadajemy za pośrednictwem usługi DPD Standard.

Czy w Kubota Store otrzymam darmową wysyłkę?

Oczywiście! W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę kurierską na terenie Polski dla każdego zamówienia powyżej wartości 200 zł.

Czy Kubota Store wysyła za granicę?

Od połowy maja będziemy wysyłać do następujących krajów: Austria, Belgia, Węgry, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Chorwacja, Wielka Brytania, Włochy. Jeśli chcesz zamówić produkty do powyższych krajów, złóż zamówienie na anglojęzycznej stronie sklepu. Jeśli docelowego kraju nie ma na liście, skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień na 

www.kubotastore.pl?

Nie. Sprzedaż w sklepie www.kubotastore.pl realizujemy jedynie wysyłkowo.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem, poza systemem Waszego sklepu?

Nasz sklep obsługiwany jest przez system płatności gwarantujący bezpieczeństwo. Tpay został oparty na stabilnej technologii, stworzonej przez świetnych ekspertów w dziedzinie płatności on-line, dlatego zachęcamy do skorzystania z tej metody.

Czy mogę płacić w bitcoinach?

Obecnie nie przyjmujemy płatności za zamówienie w bitcoinach, w grę wchodzą przelewy online, Blik.

REKLAMACJE I ZWROTY

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?

Oczywiście możesz dokonywać zwrotów i reklamacji. Wszystkie informacje na temat warunków i procedury znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

PRODUKTY KUBOTA – CZĘSTE PYTANIA

Czy Państwa produkty są przyjazne dla vegan?

Oprócz klapków skórzanych Premium obecnie w sprzedaży mamy klasyczne klapki Kubota Rzep, które są jak najbardziej przyjazne dla vegan. W przyszłym sezonie  uruchamiamy sprzedaż klapków basenowych Kubota Basic oraz personalizowanych klapków Custom, także 100% vegan.

Czy kupię u Was japonki?

Tak, w sezonie 2020.

Jaki rozmiar klapków mam zamówić?

Tabele rozmiarów klapków Kubota znajdziesz TUTAJ.

Czy posiadacie produkty dla dzieci?

Nie posiadamy klasycznej rozmiarówki dziecięcej, natomiast kilka rozmiarów posiada długość wkładki odpowiednią dla nastolatków, np. rozmiary 35-39 EU.

Gdzie produkujecie produkty Kubota?

Produkty marki Kubota wykonywane są w Polsce przez świetnych specjalistów. Jedynie Klapki Rzep produkowane są w Chinach w tej samej fabryce od 25 lat! Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

Z czego wykonane są produkty Kubota?

Informacje o materiałach użytych do produkcji klapków, skarpetek i akcesoriów znajdziesz na stronach produktowych.

Na czym polega akcja z Fundacją DKMS? Podjęliśmy decyzję, że 1% ze sprzedaży każdej pary klapków przekazujemy Fundacji DKMS. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

W jaki sposób wspieracie ruch Fashion Revolution?

Gwarantujemy pełną przejrzystość produkcji oraz transparentność łańcucha dostaw. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do inicjatywy odpowiedzialnego prowadzenia biznesu. Z chęcią odpowiemy na pytanie „Who made my clothes?”, ponieważ osobiście znamy każdą osobę, która produkuje dla Ciebie nowe KUBOTY. Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

Kiedy będą dostępne klapki basenowe Kubota Basic?

Klapki basenowe Kubota będą dostępne w sezonie 2020.

KODY RABATOWE

Jak działają kody rabatowe?

Po dodaniu produktów do koszyka klikasz Zamawiam i przechodzisz do checkout. Tam uzupełniasz pole kod rabatowy, klikasz Użyj, a rabat naliczy się automatycznie.

Nie otrzymałam/em kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

Upewnij się czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl

Otrzymany przeze mnie kod rabatowy nie działa.

Upewnij się, że kod rabatu został wpisany prawidłowo. Najlepszą opcją jest skorzystanie z funkcji kopiuj-wklej. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl

INNE

Czy jesteście właścicielami marki? Czy macie prawa do znaku?

Znak towarowy KUBOTA jest zastrzeżony w klasyfikacji nicejskiej nr 25 (odzież, obuwie) przez producenta starych Kubot od 1998 r. Spółka Kubota Wear jest jedynym właścicielem znaku towarowego i posiada wyłączne prawo do korzystania ze znaku towarowego KUBOTA w wymienionej klasyfikacji, czyli na odzieży i obuwiu (numer prawa wyłącznego 209588). Wyprzedzając pytania, znak towarowy Kubota jest też oczywiście zastrzeżony przez japońską firmę produkującą m.in. traktory czy maszyny budowlane, ale w klasyfikacji nicejskiej nr 7 i 12, które związane są z produkcją maszyn rolniczych.

Uwaga: W Internecie znajdziesz wiele podróbek klapków Kubota Rzep, np. bez charakterystycznych dwóch pasków na podeszwie czy podszywające się pod markę „Kobuty”. Kupując na www.kubotastore.pl masz pewność, że kupujesz oryginalne klapki od właścicieli znaku towarowego (Kubota Wear Sp. z o.o.).