Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Zamów do 14:00 dostawa następnego dnia!

FAQ

Masz wątpliwości dotyczące produktów lub zamówienia?
Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.

Zamówienia, dostawa, płatność

Czy mogę edytować zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości, możemy anulować Twoje zamówienie (zwracamy środki w ciągu 24h) i możesz ponownie złożyć zamówienie. Pozwala to na płynną pracę magazynu, księgowości oraz naszej Obsługi Klienta.

Jeśli masz jakiś inny problem, kontaktuj się śmiało: [email protected]

Ile kosztuje przesyłka?

Cena przesyłki zależy od metody płatności oraz firmy zajmującej się przesyłką. Możesz wybierać wśród następujących opcji:

  • Paczkomaty 24/7 – 9,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 za pobraniem – 19,99 zł
  • Kurier InPost – 9,99 zł
  • Kurier InPost za pobraniem – 19,99 zł
  • Kurier DHL – 15,50 zł
  • Kurier DHL za pobraniem – 25,50 zł
  • Kurier DPD – 15,50 zł
  • Kurier DPD za pobraniem – 25,50 zł
Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Po nadaniu przez nas paczki, otrzymasz od nas maila ze specjalnym linkiem do śledzenia przesyłki oraz jej numerem. Status swojej paczki będziesz mógł/mogła sprawdzić i śledzić w wyszukiwarce wybranego kuriera (wyszukiwarka InPost / wyszukiwarka DHL / wyszukiwarka DPD). Przesyłka powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48 h od momentu wysłania (większość przesyłek dostarczana jest w 24 h).

Jaki jest czas oczekiwania na produkty Kubota?

Paczki staramy się wysyłać najszybciej, jak to tylko możliwe. Zamówienia złożone do 14:00 opuszczają nasz magazyn jeszcze tego samego dnia. Zamówienie jest przygotowywane po odnotowaniu płatności lub po odnotowaniu zamówienia za pobraniem. Po skompletowaniu w naszym magazynie, produkty Kubota ruszają w drogę i w zależności od wybranej metody dostarczenia paczki, powinny znaleźć się w wybranym przez Ciebie miejscu w ciągu 48 h (w praktyce zazwyczaj są to 24 h). Jeśli pomiędzy złożeniem zamówienia a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo (adres to [email protected]) i poinformuj nas o dokończeniu płatności.

Jakie formy płatności i przesyłki są dostępne w sklepie kubotastore.pl?

W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności:

  • płatność odroczona do 30 dni (obsługiwana przez PayPo),
  • przelew on-line lub płatność odroczona do 30 dni (obsługiwana przez Klarna),
  • przelew on-line (obsługiwany przez TPay),
  • płatność BLIK (obsługiwana przez TPay),
  • płatność kartą (obsługiwana przez TPay),
  • PayPal (obsługiwany przez TPay),
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze).

Przesyłki nadajemy za pośrednictwem następujących firm kurierskich:

  • InPost (Paczkomaty i Kurier),
  • DPD,
  • DHL.
Co zrobić, gdy nie udało mi się dokończyć płatności?

Napisz do nas, możemy wygenerować dla Ciebie nowy link do płatności przelewem on-line lub zmienić formę opłaty za zamówienie na przesyłkę za pobraniem. Jeśli pomiędzy złożeniem zamówienia a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo (adres to [email protected]) i poinformuj nas o dokończeniu płatności.

Czy oferujecie darmową przesyłkę?

W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę na terenie Polski za pośrednictwem usług firm: DPD, DHL lub InPost dla każdego zamówienia o wartości powyżej 150 zł.

Ile kosztuje wysyłka za granicę i jak mogę ją opłacić?

Zamówienia wysyłamy za granicę wyłącznie po opłaceniu ich przelewem on-line. Nie realizujemy zamówień z opcją zapłaty za pobraniem.

Ceny dostawy przesyłki za granicę do określonych krajów wyglądają następująco:

  • Austria (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Belgia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Bułgaria (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Chorwacja (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Cypr (DHL: 58 zł)
  • Czechy (DPD: 28 zł, DHL: 32 zł),
  • Dania (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Estonia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Finlandia (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Francja (DPD: 76 zł, DHL: 50 zł),
  • Grecja (DPD: 143 zł, DHL: 58 zł),
  • Hiszpania (DPD: 111 zł, DHL: 54 zł),
  • Holandia (DPD: 43 zł, DHL: 38 zł),
  • Lichtenstein (DPD: 76 zł),
  • Litwa (DPD: 28 zł, DHL: 36 zł),
  • Luksemburg (DPD: 32 zł, DHL: 47 zł),
  • Łotwa (DPD: 28 zł, DHL: 36 zł),
  • Niemcy (DPD: 29 zł, DHL: 36 zł),
  • Norwegia (DPD: 143 zł),
  • Portugalia (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Rumunia (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Słowacja (DPD: 28 zł, DHL: 31 zł),
  • Słowenia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Szwecja (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Węgry (DPD: 28 zł, DHL: 42 zł),
  • Włochy (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł).
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień z kubotastore.pl?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sprzedaż w sklepie kubotastore.pl realizujemy jedynie wysyłkowo. Możesz jednak dokonać zakupu stacjonarnie. Zapoznaj się z zakładką Gdzie kupić.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem, poza systemem Waszego sklepu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zachęcamy jednak do skorzystania z metody przelewu online. System płatności w naszym sklepie obsługiwany jest przez niezawodne firmy Klarna oraz Tpay, a przelewy internetowe oraz płatność kartą są rozwiązaniem bezpiecznym i szybkim.

Dlaczego metoda płatności PayPo zniknęła ze sklepu Kuboty?

Akcja promocyjna realizowana we współpracy z PayPo z powodów technicznych została przeniesiona na późniejszy termin. Aktualnie nie możesz zapłacić za swoje zakupy na kubotastore.pl, korzystając z tej metody płatności.

Reklamacje i zwroty

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?

Mówiąc najprościej, musisz wypełnić formularz reklamacyjny. Znajdziesz go tutaj. Najpierw musisz zalogować się do zamówienia, którego część lub całość chcesz zwrócić. Zrobisz to podając numer zamówienia oraz adres mailowy bądź kod pocztowy podany przy zakupie.

W kolejnym kroku musisz odesłać zwracane rzeczy do nas w nienaruszonym stanie, ze wszystkimi fabrycznymi etykietami. Na cały proces masz 14 dni od momentu złożenia zamówienia.

Nie ma powodów do obaw – na każdym etapie podpowiadamy, co trzeba zrobić. Jeśli jednak chcesz dowiedzieć się więcej, wszystko na temat zwrotów znajdziesz tu. Możesz też napisać do nas na adres [email protected] jeśli masz jakiekolwiek pytania w tym lub dowolnym innym temacie.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu dostępny jest wyłącznie online, znajdziesz go tutaj. To szybki i wygodny sposób, by zlecić zwrot całego zamówienia lub wybranych produktów!

W jakiej formie otrzymam zwrot, jeżeli zamówienie zostało opłacone voucherem?

Jesteśmy w stanie zwrócić całość wpłaty w formie przelewu lub podzielić kwotę z uwzglednieniem nowego vouchera.

Chcę reklamować produkty kupione nad morzem

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem: [email protected].

Czy mogę dokonać wymiany zakupionych przedmiotów?

W sklepie kubotastore.pl nie prowadzimy wymian. Jeśli zakupiony produkt okazał się za mały lub za duży, możesz dokonać zwrotu, a następnie złożyć ponowne zamówienie.

Produkty Kubota

Jaki rozmiar klapków mam zamówić?

Tabele rozmiarów klapków wszystkich naszych klapków znajdziesz tutaj oraz na karcie każdego produktu.

Czy posiadacie produkty dla dzieci?

Poszczególne modele klapków Rzep będą mieć długość wkładki odpowiednią dla dzieci i nastolatków (rozmiary 32-40 EU). Dodatkowo mniejsze rozmiary kubotów okazyjnie można znaleźć w sieci sklepów Biedronka – podczas czasowych promocji.

Gdzie produkowane są produkty Kubota?

Produkcja realizowana jest głównie w Chinach, w sprawdzonych fabrykach, z którymi współpracujemy od wielu lat. Nasi pracownicy regularnie je wizytują, co pozwala na bieżącą kontrolę warunków produkcji.

Każdy zagraniczny dostawca zobowiązuje się do przestrzegania poniższych reguł w jego fabrykach:

  1. brak pracy przymusowej lub wykonywanej przez ofiary handlu żywym towarem, w jakiejkolwiek formie, czy to w ramach pracy więźniów, niewolnictwa, w ramach długich i niekorzystnych umów o pracę, w niewoli, czy też w innej formie,
  2. nie zatrudnianie osób poniżej krajowego minimalnego wieku zatrudnienia,
  3. przestrzeganie obowiązującego prawa pracy oraz prawa imigracyjnego,
  4. przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP.

Niektóre produkty szyte są również w Polsce – np. kolekcja odzieży na sezon SS24.

Z czego wykonane są produkty Kubota?

Informacje o użytych materiałach znajdziesz na poszczególnych stronach produktowych.

Czy jesteście właścicielami marki? Czy macie prawa do znaku?

Znak towarowy KUBOTA jest zastrzeżony w UPRP w klasie nicejskiej nr 25 (odzież, obuwie) przez producenta starych Kubotów od 1998 r. Spółka Kubota S.A. jest jedynym właścicielem znaku towarowego i posiada wyłączne prawo do korzystania ze znaku towarowego KUBOTA w wymienionej klasie, czyli na odzieży i obuwiu (numer prawa ochronnego 209588) oraz w klasach 3, 14, 18, 24, 28, 32 (numer prawa ochronnego 324748). Wyprzedzając pytania, znak towarowy Kubota jest też oczywiście zastrzeżony przez japońską firmę produkującą m.in. traktory czy maszyny budowlane, ale w UPRP w klasie nicejskiej nr 7 i 12, które związane są z produkcją maszyn rolniczych.

Znak towarowy KUBOTA jest również zastrzeżony w EUIPO w klasach nicejskich: 3, 10, 14, 18, 25 i 35 (numer prawa ochronnego 018228964).

Uwaga: W Internecie znajdziesz wiele podróbek klapków Kubota Rzep, np. bez charakterystycznych dwóch pasków na podeszwie czy pod nieco zmienioną nazwą (np: „Kobuta”). Kupując na kubotastore.pl masz pewność, że kupujesz oryginalne klapki od właścicieli znaku towarowego (Kubota S.A.).

Kody rabatowe

W jaki sposób działają kody rabatowe?

Po dodaniu produktów do koszyka i kliknięciu “Zamawiam” przejdziesz do strony tak zwanego “checkoutu”. Tam musisz zaznaczyć pole “Mam kod rabatowy”, a następnie kliknąć przycisk “Zastosuj”. I voilà! Rabat naliczy się automatycznie.

Nie otrzymałam/otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera. Co robić?

Upewnij się, czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej. Sprawdź również, czy wysłany przez nas mail nie trafił do folderu SPAM lub innego folderu dostępnego na Twojej skrzynce. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Otrzymany przeze mnie kod rabatowy nie działa. Co robić?

Upewnij się, że kod rabatu został wpisany prawidłowo (radzimy skorzystać z funkcji kopiuj-wklej). Jeśli nadal masz problemy ze zrealizowaniem kodu, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym [email protected]

Produkt dodany do koszyka
Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY