Mimo kapryśnej pogody, u nas gorące okazje ☀️ Klapki nawet do -50%!

Reklamacje

UWAGA! Nie ma możliwości reklamacji czy wymiany towarów zakupionych w sklepie www.kubotastore.pl w innych sklepach. Sklepy partnerskie marki Kubota nie realizują reklamacji czy wymiany towarów zakupionych na naszej stronie internetowej lub serwisie Allegro.

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) w przypadku:
    • uszkodzenia powstałego poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru,
    • uszkodzenia powstałego w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem,
      naturalnego zużywania się produktu,
    • uszkodzenia mechanicznego (otarcia, rozcięcia, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka),
    • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,
    • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu; części wymiennych, np. wkładki, pasek, sznurki,
    • stwierdzenia przez Konsumenta braku wygody produktu,
    • przemakania (o ile w opisie nie zostało napisane, że produkt jest wodoodporny).
  2. W przypadku umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  3. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną pod adres [email protected] lub przez formularz kontaktowy w zakładce: https://kubotastore.pl/contact, podając numer zamówienia, opisując wadę rzeczy oraz/lub przesyłając zdjęcie wady w załączeniu do wiadomości.
  4. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; żądać usunięcia wady.
  6. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  7. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  8. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą pod odpowiedni adres reklamacyjny. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10 Regulaminu www.kubotastore.pl.
  9. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  10. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do opartych o art. 561(5) kodeksu cywilnego: oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny, żądania wymiany rzeczy na wolną od wad, żądania usunięcia wady.
  11. Sprzedający w terminie trzydziestu dni (art. 7a prawa konsumenckiego) ustosunkuje się do każdego innego oświadczenia Konsumenta, którego nie dotyczy określony w kodeksie cywilnym termin czternastu dni. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
  12. Uczynienia zadość żądaniu reklamacyjnemu Sprzedawca dokona w ciągu 14 dni roboczych od momentu uznania żądania.
  13. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  14. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  15. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
  16. Reklamację Konsument kieruje wysyłając reklamowane Produkty na adres: Kubota (magazyn), ul. Traktorowa 128 A046, 91-204 Łódź, +48 535 676 507, [email protected]. Nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji lub dostarczenia reklamowanych produktów stacjonarnie.
Produkt dodany do koszyka

Dodaj 150.00 , aby otrzymać darmową dostawę!

Twój koszyk jest pusty. Dodaj swoje ulubione produkty i skorzystaj z wyjątkowych ofert!

Dorzuć do koszyka

ZOBACZ KOSZYK DO KASY