DARMOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 200 PLN / -10% PO ZAPISANIU DO NEWSLETTERA

Historia marki

Kubota 25 lat Narodziny klapków KUB Kubota Chiny mobile

Tu zaczęła się nasza historia

1994. Początki marki.

 

Rok 1994. Edyta Górniak na Eurowizji zajmuje 2. miejsce. W telewizji można obejrzeć pierwsze odcinki Śmiechu warte, Familiady czy Mody na sukces. Do kin wchodzą Król Lew i Pulp Fiction, a na rynku pojawia się pierwsza konsola PlayStation.

 

W tym szalonym i dziwnym roku ma miejsce jeszcze jedno wydarzenie – miliony Polaków na zawsze zakochują się w Kubotach.

Kubota 25 lat marki KUB Kubota Pierwsze transakcje z Chinami

Jak to wszystko się zaczęło?

 

Pierwsze piankowe klapki Kubota na rzep przyjechały do Polski z dalekich Chin. Dwudziestokilkuletni Dorota i Wiesław, założyciele firmy, przywieźli je w wielkich torbach jadąc tysiące kilometrów koleją transsyberyjską przez rozległe stepy Mongolii i upadłe ZSRR.

 

W ciągu kolejnych kilku lat miliony Polaków oszalało na punkcie tanich i wygodnych klapków Kubota. Gospodarcze oraz społeczne zmiany, które miały miejsce w Polsce na początku XXI wieku doprowadziły do zmniejszenia sprzedaży klapków Kubota.

 

Zapraszamy do zapoznania się z całą historią marki opowiedzianą przez Dorotę, jedną ze współzałożycieli marki Kubota.

Pierwszy magazyn Kubota

2018. Reaktywacja.

 

Czwórka przyjaciół z Łodzi reaktywowała w 2018 roku markę Kubota. Następnie, wraz z Dorotą i Wiesławem oraz ich synami, wspólnie zaczęli pisać nowy rozdział tej niezwykle barwnej historii.

 

Wprowadzono do sprzedaży nowy, skórzany model klapków – Kubota Premium. Są to klapki zaprojektowane i produkowane w Polsce, zgodnie z zasadami ruchu Fashion Revolution.

 

Rok 2018 można zaliczyć do udanych. Wieści o reaktywacji Kuboty dotarły w social media do ponad 8 mln osób, napisało o niej ponad 100 portali i gazet, miały miejsce kolaboracje z Netflixem i TEDE.

Baner_Glowny_portret_dziewczyna_klapek Baner_Glowny_portret_dziewczyna_klapek

2019. 25 lat marki.

 

Rok 2019, ze względu na obchody 25-lecia Kuboty, jest dla marki rokiem wyjątkowym. W ofercie znajdują się kultowe klapki Kubota Rzep, niedługo pojawią się również basenowe klapki Kubota Basic oraz ewenement w skali europejskiej, personalizowane, basenowe klapki Kubota Custom. Do oferty zawita również odzież.

 

Kubota przez 25 lat, podobnie jak Polska, przeszła ogromne zmiany – kiedyś kojarzona z najtańszymi, często jedynymi dostępnymi na rynku klapkami, dziś ma szansę stać się synonimem jakości made in Poland.

 

P.S. Ciągniki to inna firma, aczkolwiek mocno kibicujemy polsko-japońskiej kolaboracji Kubota x Kubota.