SWOBODNIE. BO TAK ☁️ Kliknij i poznaj nową Kubotę 👋

SWOBODNIE. BO TAK

Zmiany? Tylko te, które czujemy. Jak sobie z nimi radzimy?

 

SWOBODNIE!
BO TACY JESTEŚMY

Stawiamy tylko na te zmiany,
do których jesteśmy przekonani.

To, co właśnie się wydarzyło,
to nie zmiana dla zasady
– to naturalna ewolucja.

TO WCIĄŻ MY.
TYLKO LEPSI.

Przedstawiamy Wam nie tylko nowe logo, ale kompletną identyfikację wizualną, która redefiniuje sposób, w jaki komunikujemy naszą markę. To coś więcej niż znak – to nowy język wizualny Kuboty, który stawia na przełamywanie schematów i swobodę w wyrażaniu siebie.

PO CO ZMIENIAĆ
COŚ, CO DZIAŁA?

 

Pierwsze logo Kuboty przyjechało do Polski w latach 90. koleją transsyberyjską prosto z Chin. W jutowych workach, w bagażu Doroty i Wiesława Michalskich. Kultowe klapki miały swoją historię, ale samo logo nie niosło ze sobą żadnej angażującej historii. Nie było w nim nic, co mówiłoby, kim naprawdę jesteśmy.

STARE LOGO BYŁO SUPER. NOWE?

 

Jest jeszcze bardziej kubotowe.

NOWA KUBOTA.
TEN SAM KOMFORT.

Chcemy, żeby nasza marka była ponadczasowa – rozpoznawalna, niezależnie od trendów, pokoleń i miejsc, w których nas nosicie. Kubota to styl życia: swoboda, wygoda i autentyczność. I właśnie to oddaje nasze nowe logo.

Nowy sygnet Kuboty to połączenie dwóch, bliskich nam symboli:

PRZEŁAMYWACZ

Nawiązuje do starego logo, ale przede wszystkim to znak przełamania schematów – w myśleniu, modzie i podejście do życia.

CHMURA KOMFORTU

Nasza marka do komfort, luz i dobra zabawa. W kubotach chodzisz miękko, jak po chmurce.

NOWY SYSTEM
WIZUALNY KUBOTY

 

Nie zmieniliśmy tylko logo – stworzyliśmy kompletny system wizualny, który od teraz definiuje Kubotę na każdym poziomie, od produktów po social media. Nowe logo, krój pisma i swobodny kolor Cloudy to jego fundamenty.

Nowa identyfikacja to nie tylko estetyka – to także większa czytelność, spójność i jeszcze lepsze dopasowanie do Was – społeczności Kuboty.

Co jeszcze się zmienia?

Nasz claim, wymyślony przez fanów, skróciliśmy do esencji:

SPOKOJNIE, KLASYKA
TEŻ ZOSTAJE.

A co z logo na Waszych kultowych klapkach Rzep? Zostaje dokładnie takie, jakie znacie i lubicie. Znajdziecie też dobrze znane modele z nowym logo.

Mimo nowego języka wizualnego nasze produkty wciąż pozostają tym, za co je kochacie – wygodne, swobodne i na luzie.

WIDZISZ JUŻ
I LOVE KUBOTA?
BO MY TAK.

CHCECIE JESZCZE WIĘCEJ?

Czas na nowe kuboty?

Pytania?
Zajrzyj do FAQ!

Jak Wam się podoba nowa odsłona Kuboty?
Dajcie znać – jesteśmy ciekawi, co myślicie!

CREDITS

Strategia marki etap I: Tigers, Daniel Kotliński
Strategia marki etap II: Hanka Dziubińska
System identyfikacji wizualnej: muflon studio
Koncepcja kampanii rebrandingowej: muflon studio x Hanka Dziubińska
Produkcja sesji zdjęciowej i wideo: Warsaw Creatives
Reżyseria wideo i zdjęcia: December & Zieliński
Produkcja sesji lookbookowej: Bulletproof Warsaw
Zdjęcia lookbook: Maciej Nowak / Bulletproof Warsaw
Kampania mediowa: Initiative Media Warszawa

SWOBODNIE.
BO TAK

Zmiany? Tylko te, które czujemy.
Jak sobie z nimi radzimy?

 

SWOBODNIE!
BO TACY
JESTEŚMY

Stawiamy tylko na te zmiany,
do których jesteśmy przekonani.

To, co właśnie się wydarzyło, to nie zmiana dla zasady – to naturalna ewolucja. Dopasowana do nas i do tego, kim dzisiaj jesteśmy.

TO WCIĄŻ MY.
TYLKO LEPSI.

Przedstawiamy Wam nie tylko nowe logo, ale kompletną identyfikację wizualną, która redefiniuje sposób, w jaki komunikujemy naszą markę. To coś więcej niż znak – to nowy język wizualny Kuboty, który stawia na przełamywanie schematów i swobodę w wyrażaniu siebie.

PO CO ZMIENIAĆ
COŚ, CO DZIAŁA?

 

Pierwsze logo Kuboty przyjechało do Polski w latach 90. koleją transsyberyjską prosto z Chin. W jutowych workach, w bagażu Doroty i Wiesława Michalskich. Kultowe klapki miały swoją historię, ale samo logo nie niosło ze sobą żadnej angażującej historii. Nie było w nim nic, co mówiłoby, kim naprawdę jesteśmy.

STARE LOGO BYŁO SUPER.
NOWE?

 

Jest jeszcze bardziej kubotowe.

NOWA KUBOTA.
TEN SAM KOMFORT.

Chcemy, żeby nasza marka była ponadczasowa – rozpoznawalna, niezależnie od trendów, pokoleń i miejsc, w których nas nosicie. Kubota to styl życia: swoboda, wygoda i autentyczność. I właśnie to oddaje nasze nowe logo.

Nowy sygnet Kuboty
to połączenie dwóch,
bliskich nam symboli:

PRZEŁAMYWACZ

Nawiązuje do starego logo, ale przede wszystkim to znak przełamywania schematów – w myśleniu, modzie i podejściu do życia.

CHMURA KOMFORTU

Nasza marka do komfort, luz i dobra zabawa. W kubotach chodzisz miękko, jak po chmurce.

NOWY SYSTEM
WIZUALNY KUBOTY

 

Nie zmieniliśmy tylko logo – stworzyliśmy kompletny system wizualny, który od teraz definiuje Kubotę na każdym poziomie, od produktów po social media. Nowe logo, krój pisma i swobodny kolor Cloudy to jego fundamenty.

Nowa identyfikacja to nie tylko estetyka – to także większa czytelność, spójność i jeszcze lepsze dopasowanie do Was – społeczności Kuboty.

Co jeszcze się zmienia?

Nasz claim, wymyślony przez fanów,
skróciliśmy do esencji:

SPOKOJNIE, KLASYKA
TEŻ ZOSTAJE.

 

A co z logo na Waszych kultowych klapkach Rzep? Zostaje dokładnie takie, jakie znacie i lubicie. Znajdziecie też dobrze znane modele z nowym logo.

Mimo nowego języka wizualnego nasze produkty wciąż pozostają tym, za co je kochacie – wygodne, swobodne i na luzie.

WIDZISZ JUŻ
I LOVE KUBOTA?
BO MY TAK.

CHCECIE
JESZCZE
WIĘCEJ?

Czas na nowe kuboty?

Pytania?
Zajrzyj do FAQ!

Jak Wam się podoba nowa odsłona Kuboty?
Dajcie znać – jesteśmy ciekawi, co myślicie!

CREDITS

Strategia marki etap I: Tigers, Daniel Kotliński
Strategia marki etap II: Hanka Dziubińska
System identyfikacji wizualnej: muflon studio
Koncepcja kampanii rebrandingowej: muflon studio x Hanka Dziubińska
Produkcja sesji zdjęciowej i wideo: Warsaw Creatives
Reżyseria wideo i zdjęcia: December & Zieliński
Produkcja sesji lookbookowej: Bulletproof Warsaw
Zdjęcia lookbook: Maciej Nowak / Bulletproof Warsaw
Kampania mediowa: Initiative Media Warszawa

Produkt dodany do koszyka

Dodaj 150.00 , aby otrzymać darmową dostawę!

Twój koszyk jest pusty. Dodaj swoje ulubione produkty i skorzystaj z wyjątkowych ofert!

Dorzuć do koszyka

ZOBACZ KOSZYK DO KASY