SWOBODNIE. BO TAK
Zmiany? Tylko te, które czujemy. Jak sobie z nimi radzimy?
SWOBODNIE!
BO TACY JESTEŚMY
Stawiamy tylko na te zmiany,
do których jesteśmy przekonani.
To, co właśnie się wydarzyło,
to nie zmiana dla zasady
– to naturalna ewolucja.
TO WCIĄŻ MY.
TYLKO LEPSI.
Przedstawiamy Wam nie tylko nowe logo, ale kompletną identyfikację wizualną, która redefiniuje sposób, w jaki komunikujemy naszą markę. To coś więcej niż znak – to nowy język wizualny Kuboty, który stawia na przełamywanie schematów i swobodę w wyrażaniu siebie.
PO CO ZMIENIAĆ
COŚ, CO DZIAŁA?
Pierwsze logo Kuboty przyjechało do Polski w latach 90. koleją transsyberyjską prosto z Chin. W jutowych workach, w bagażu Doroty i Wiesława Michalskich. Kultowe klapki miały swoją historię, ale samo logo nie niosło ze sobą żadnej angażującej historii. Nie było w nim nic, co mówiłoby, kim naprawdę jesteśmy.
STARE LOGO BYŁO SUPER. NOWE?
Jest jeszcze bardziej kubotowe.
NOWA KUBOTA.
TEN SAM KOMFORT.
Chcemy, żeby nasza marka była ponadczasowa – rozpoznawalna, niezależnie od trendów, pokoleń i miejsc, w których nas nosicie. Kubota to styl życia: swoboda, wygoda i autentyczność. I właśnie to oddaje nasze nowe logo.
Nowy sygnet Kuboty to połączenie dwóch, bliskich nam symboli:
PRZEŁAMYWACZ
Nawiązuje do starego logo, ale przede wszystkim to znak przełamania schematów – w myśleniu, modzie i podejście do życia.
CHMURA KOMFORTU
Nasza marka do komfort, luz i dobra zabawa. W kubotach chodzisz miękko, jak po chmurce.
NOWY SYSTEM
WIZUALNY KUBOTY
Nie zmieniliśmy tylko logo – stworzyliśmy kompletny system wizualny, który od teraz definiuje Kubotę na każdym poziomie, od produktów po social media. Nowe logo, krój pisma i swobodny kolor Cloudy to jego fundamenty.
Nowa identyfikacja to nie tylko estetyka – to także większa czytelność, spójność i jeszcze lepsze dopasowanie do Was – społeczności Kuboty.
Co jeszcze się zmienia?
Nasz claim, wymyślony przez fanów, skróciliśmy do esencji:
SPOKOJNIE, KLASYKA
TEŻ ZOSTAJE.
A co z logo na Waszych kultowych klapkach Rzep? Zostaje dokładnie takie, jakie znacie i lubicie. Znajdziecie też dobrze znane modele z nowym logo.
Mimo nowego języka wizualnego nasze produkty wciąż pozostają tym, za co je kochacie – wygodne, swobodne i na luzie.
WIDZISZ JUŻ
I LOVE KUBOTA?
BO MY TAK.
CHCECIE JESZCZE WIĘCEJ?
Czas na nowe kuboty?
Pytania?
Zajrzyj do FAQ!
Jak Wam się podoba nowa odsłona Kuboty?
Dajcie znać – jesteśmy ciekawi, co myślicie!
CREDITS
Strategia marki etap I: Tigers, Daniel Kotliński
Strategia marki etap II: Hanka Dziubińska
System identyfikacji wizualnej: muflon studio
Koncepcja kampanii rebrandingowej: muflon studio x Hanka Dziubińska
Produkcja sesji zdjęciowej i wideo: Warsaw Creatives
Reżyseria wideo i zdjęcia: December & Zieliński
Produkcja sesji lookbookowej: Bulletproof Warsaw
Zdjęcia lookbook: Maciej Nowak / Bulletproof Warsaw
Kampania mediowa: Initiative Media Warszawa
SWOBODNIE.
BO TAK
Zmiany? Tylko te, które czujemy.
Jak sobie z nimi radzimy?
SWOBODNIE!
BO TACY
JESTEŚMY
Stawiamy tylko na te zmiany,
do których jesteśmy przekonani.
To, co właśnie się wydarzyło, to nie zmiana dla zasady – to naturalna ewolucja. Dopasowana do nas i do tego, kim dzisiaj jesteśmy.
TO WCIĄŻ MY.
TYLKO LEPSI.
Przedstawiamy Wam nie tylko nowe logo, ale kompletną identyfikację wizualną, która redefiniuje sposób, w jaki komunikujemy naszą markę. To coś więcej niż znak – to nowy język wizualny Kuboty, który stawia na przełamywanie schematów i swobodę w wyrażaniu siebie.
PO CO ZMIENIAĆ
COŚ, CO DZIAŁA?
Pierwsze logo Kuboty przyjechało do Polski w latach 90. koleją transsyberyjską prosto z Chin. W jutowych workach, w bagażu Doroty i Wiesława Michalskich. Kultowe klapki miały swoją historię, ale samo logo nie niosło ze sobą żadnej angażującej historii. Nie było w nim nic, co mówiłoby, kim naprawdę jesteśmy.
STARE LOGO BYŁO SUPER.
NOWE?
Jest jeszcze bardziej kubotowe.
NOWA KUBOTA.
TEN SAM KOMFORT.
Chcemy, żeby nasza marka była ponadczasowa – rozpoznawalna, niezależnie od trendów, pokoleń i miejsc, w których nas nosicie. Kubota to styl życia: swoboda, wygoda i autentyczność. I właśnie to oddaje nasze nowe logo.
Nowy sygnet Kuboty
to połączenie dwóch,
bliskich nam symboli:
PRZEŁAMYWACZ
Nawiązuje do starego logo, ale przede wszystkim to znak przełamywania schematów – w myśleniu, modzie i podejściu do życia.
CHMURA KOMFORTU
Nasza marka do komfort, luz i dobra zabawa. W kubotach chodzisz miękko, jak po chmurce.
NOWY SYSTEM
WIZUALNY KUBOTY
Nie zmieniliśmy tylko logo – stworzyliśmy kompletny system wizualny, który od teraz definiuje Kubotę na każdym poziomie, od produktów po social media. Nowe logo, krój pisma i swobodny kolor Cloudy to jego fundamenty.
Nowa identyfikacja to nie tylko estetyka – to także większa czytelność, spójność i jeszcze lepsze dopasowanie do Was – społeczności Kuboty.
Co jeszcze się zmienia?
Nasz claim, wymyślony przez fanów,
skróciliśmy do esencji:
SPOKOJNIE, KLASYKA
TEŻ ZOSTAJE.
A co z logo na Waszych kultowych klapkach Rzep? Zostaje dokładnie takie, jakie znacie i lubicie. Znajdziecie też dobrze znane modele z nowym logo.
Mimo nowego języka wizualnego nasze produkty wciąż pozostają tym, za co je kochacie – wygodne, swobodne i na luzie.
WIDZISZ JUŻ
I LOVE KUBOTA?
BO MY TAK.
CHCECIE
JESZCZE
WIĘCEJ?
Czas na nowe kuboty?
Pytania?
Zajrzyj do FAQ!
Jak Wam się podoba nowa odsłona Kuboty?
Dajcie znać – jesteśmy ciekawi, co myślicie!
CREDITS
Strategia marki etap I: Tigers, Daniel Kotliński
Strategia marki etap II: Hanka Dziubińska
System identyfikacji wizualnej: muflon studio
Koncepcja kampanii rebrandingowej: muflon studio x Hanka Dziubińska
Produkcja sesji zdjęciowej i wideo: Warsaw Creatives
Reżyseria wideo i zdjęcia: December & Zieliński
Produkcja sesji lookbookowej: Bulletproof Warsaw
Zdjęcia lookbook: Maciej Nowak / Bulletproof Warsaw
Kampania mediowa: Initiative Media Warszawa