Mimo kapryśnej pogody, u nas gorące okazje ☀️ Klapki nawet do -50%!

REGULAMINY AKCYJNE

Masz wątpliwości dotyczące zasad działania konkursów oraz akcji promocyjnych?
Znajdź odpowiedzi na zastanawiające Cię pytania.


 

Regulamin konkursu “Kubota x Glam Lab”

§1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w Konkursie pod nazwą „Kubota x Glam Lab” oraz zasady jego przebiegu, nadzoru nad jego prawidłowym przeprowadzeniem oraz procesu reklamacyjnego (dalej: „Regulamin”).
  2. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „Kubota x Glam Lab” (dalej: „Konkurs”).
  3. Sponsorem nagród w Konkursie jest Kubota S.A., ul. Traktorowa 128/14, 91-204 Łódź, NIP 7262673092, KRS 0000908125, REGON 380277939. (dalej: „Sponsor”).
  4. Organizatorem Konkursu jest Kubota S.A., ul. Traktorowa 128/14, 91-204 Łódź, NIP 7262673092, KRS 0000908125, REGON 380277939. (dalej: “Organizator”).
  5. Konkurs przeprowadzany jest za pośrednictwem postów (zwany dalej: „Posty konkursowe”) umieszczonych na profilach marki (Instagram, TikTok, Facebook), gdzie znajduje się załączony link prowadzący do Regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników Konkursu.
  6. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i podlega prawu polskiemu.
  7. Czas trwania konkursu obejmuje okres od dnia 11.08.2025 r. do dnia 17.08.2025 r. do godziny 23:59, a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 18.08.2025 r. do godziny 23:59, przy czym czynności związane z przyznawaniem i odbiorem nagród zakończą się maksymalnie do dnia 20.08.2025 r., a rozpatrywaniem reklamacji do dnia 31.08.2025 r.
  8. Sponsor Konkursu zobowiązuje się ufundować nagrodę określoną szczegółowo w Regulaminie.
  9. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwisy Facebook, Instagram, Tiktok, ani w żaden inny sposób są z nim związane.
  10. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U.2018.165 z późn. zm.).
  11. Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U.2017.459 z późn. zm.).
  12. Udział w Konkursie jest dobrowolny. Uczestnik przed przystąpieniem do Konkursu obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik, przystępując do konkursu, zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie. Przesłanie zgłoszenia do konkursu oznacza jednoczesną akceptację przez uczestnika postanowień Regulaminu.

 

§2 Zasady uczestnictwa w konkursie
  1. Uczestnikiem niniejszego Konkursu (dalej: „Uczestnik”) może być osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U.2017.459 z późn. zm.), która podczas trwania konkursu spełnia następujące warunki:
    1. jest osobą pełnoletnią;
    2. posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    3. zaakceptowała postanowienia niniejszego Regulaminu;
    4. posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    5. dokona zgłoszenia udziału w Konkursie.
  2. Zgłoszenie udziału w Konkursie musi być dokonane w sposób wskazany w poście konkursowym. Niespełnienie któregokolwiek z warunków zgłoszenia udziału spowoduje jego nieważność.
  3. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, przy wykorzystaniu własnego konta osobistego w serwisie Facebook, Instagram lub TikTok. Niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich, ani za pośrednictwem ich kont. Organizator zastrzega, że w takich przypadkach Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu nagrody w Konkursie.
  4. Uczestnikami Konkursu nie mogą być osoby wchodzące w skład organów oraz pracownicy i współpracownicy Organizatora lub Sponsora, oraz członkowie rodzin tych osób. Za członków rodziny w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, a także osoby pozostające z ww. osobami w stosunku przysposobienia.
  5. W przypadkach wykrycia działań́ niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzców w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych lub korzystanie z dodatkowego oprogramowania w celu manipulowania udziałem w Konkursie wynikiem Konkursu, Uczestnik zostanie wykluczony z Konkursu.

 

§3 Komisja konkursowa
  1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób biorących w nim udział i wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powołuje komisję konkursową (dalej: „Komisja”).
  2. W skład Komisji wejdą 3 (słownie: trzy) osoby wskazane przez Organizatora.
  3. Komisja spośród dokonanych zgłoszeń wybierze 3 zgłoszenia konkursowe, którego autorzy będą laureatami nagrody, o której mowa w § 5 ust. 1 Regulaminu. Dokonując wyboru Komisja będzie kierować się kryterium kreatywności i najlepszym dopasowaniem odpowiedzi do zadania konkursowego.
  4.  
§4 Zasady przeprowadzania konkursu
  1. W celu wzięcia udziału w Konkursie, Uczestnik powinien w czasie jego trwania spełnić łącznie warunki określone w Regulaminie, w szczególności:
    1. posiadać własne konto w internetowym portalu społecznościowym Facebook, Instagram lub TikTok prowadzone zgodnie z regulaminem tego serwisu,
    2. wyrazić zgodę na postanowienia Regulaminu,
    3. wykonać zadanie Konkursowe i dokonać zgłoszenia do Konkursu pod postem konkursowym, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Zadanie konkursowe zostało określone w Poście konkursowym.
  3. Uczestnikowi przysługuje prawo do usunięcia swojego zgłoszenia w czasie trwania Konkursu, może tego dokonać samodzielnie poprzez opcję „usuń”, dostępną w ramach mechaniki serwisu społecznościowego Facebook. Usunięta Praca Konkursowa nie bierze udziału w Konkursie.
  4. Jeden Uczestnik może wysłać nieograniczoną liczbę Prac Konkursowych, ale może wygrać tylko jedną Nagrodę przeznaczoną dla jednego Zwycięzcy.
  5. Organizator może wykluczyć z Konkursu Uczestnika oraz usunąć z Konkursu Prace Konkursowe, w szczególności w następujących przypadkach:
    1. niezgodności z Regulaminem;
    2. naruszenia prawa lub dobrych obyczajów;
    3. naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych (w szczególności praw do wizerunku) i praw autorskich;
    4. gdy Prace Konkursowe zawierają wulgaryzmy, treści obraźliwe, polityczne, propagandowe, religijne lub treści sprzeczne z prawem oraz naruszające jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym w szczególności dobra osobiste i prawa autorskie oraz zawierające w Pracy Konkursowej treści reklamowych dotyczących podmiotów innych niż Sponsor oraz gdy uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw zależnych do Zadania Konkursowego i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie;
    5. naruszenia postanowień regulaminów serwisu społecznościowego Facebook;
    6. gdy są niskiej jakości.
  6. Prace Konkursowe muszą być pracami samodzielnymi Uczestnika (nie mogą stanowić cudzych utworów, jak również opracowania cudzych utworów). Prace konkursowe nie mogą zawierać utrwalonego wizerunku osób trzecich.
  7. W Konkursie mogą brać udział jedynie Prace Konkursowe przesłane w czasie trwania konkursu. Dla uniknięcia wątpliwości w Konkursie nie będą brać udziału Prace Konkursowe zgłoszone przez Uczestników przed rozpoczęciem Konkursu jak i po jego zakończeniu.
  8. Prace Konkursowe zgłoszone do Konkursu nie mogą być edytowane po ich zamieszczeniu na Stronie Konkursowej w Poście Konkursowym. Modyfikacja wymaga dokonania nowego zgłoszenia.
  9. Uczestnik zobowiązuje się do udziału w Konkursie zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz regulaminem serwisu społecznościowego Facebook, Instagram lub TikTok, powszechnie obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami oraz netykietą, do powstrzymania się od szerzenia nienawiści oraz dyskryminacji rasowej, kulturowej, etnicznej, obyczajowej, światopoglądowej, godności lub dóbr osobistych innych osób, pornografii, zniewagi i pomówienia innych osób.
  10. Uczestnik zobowiązuje się do nienaruszania nazw handlowych, znaków towarowych i innych praw własności intelektualnej przysługujących Organizatorowi, Sponsorowi oraz administratorom serwisów społecznościowych Facebook, Instagram i TikTok.

 

§5 Nagrody
  1. Nagrodami w Konkursie są:
    1. I miejsce: 500zł prepaid do salonu Glam Lab + produkty Kubota o wartości 340zł
    2. II miejsce: 300zł prepaid do salonu Glam Lab + produkty Kubota o wartości 340zł
    3. II miejsce: 200zł prepaid do salonu Glam Lab + produkty Kubota o wartości 340zł
  2. Zwycięzcom Konkursu nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ̨ani na nagrodę̨ innego rodzaju. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących niniejszego Konkursu mają charakter poglądowy.
  3. Zwycięzca Konkursu nie może zrzec się części Nagrody, zrzeczenie się części Nagrody oznacza zrzeczenie się całości Nagrody.

 

§6 Powiadomienie o wygranej i wydanie nagród
  1. Powiadomienie Zwycięzców nastąpi w maksymalnie w ciągu 1 dnia od dnia zakończenia Konkursu w formie elektronicznej.
  2. Zwycięzca w następstwie otrzymania informację o wygranej w Konkursie, zobowiązany jest do wysłania w terminie 1 dnia, w wiadomości prywatnej, następujących informacji: danych osobowych Uczestnika, czyli imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu. Nieprzekazanie danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w wymaganym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie i nagrody. Prawo do nagrody wygasa, nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora.
  3. Nagroda zostanie przesłana na wskazany przez Uczestnika adres e-mail (karta prepaid) oraz pod wskazany adres domowy (zestaw produktów Kubota).
  4. Organizator oraz Sponsor nie ponoszą odpowiedzialności z powodu niemożności powiadomienia Zwycięzcy o wygranej w wypadku podania przez Uczestnika błędnych danych kontaktowych lub z innych powodów, takich jak w szczególności trwałe problemy techniczne związane z wybraną formą komunikacji.

 

§7 Ochrona danych osobowych
  1. Dane osobowe zgromadzone w celu przeprowadzenia Konkursu będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej „RODO”) oraz polskimi przepisami przyjętymi w celu umożliwienia stosowania RODO.
  2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c i f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, którym jest wykonanie zobowiązań płynących ze złożenia przyrzeczenia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 11 Regulaminu, na potrzeby realizacji udziału Uczestnika w Konkursie.
  3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, który będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie.
  4. W związku z uczestnictwem w Konkursie zbieramy dane osobowe Uczestników w zakresie:
    1. imienia, nazwiska Uczestnika Konkursu;
    2. w przypadku Zwycięzców Konkursu oraz obsługi reklamacyjnej: numeru telefonu, adresu e-mail;
    3. na potrzeby odprowadzenia podatku: adres właściwego Urzędu Skarbowego;
    4. na potrzeby potwierdzenia pełnoletności: data urodzenia
    5. dodatkowo w przypadku przesłania Zadania Konkursowego zawierającego wizerunek Uczestnika: wizerunek Uczestnika utrwalony w Zadaniu Konkursowym.
  5. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą w celu:
    1. uczestnictwa w Konkursie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    2. wyłonienia oraz ogłoszenia Zwycięzców Konkursu, a także obsługi reklamacyjnej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    3. wysyłki nagrody konkursowej do Zwycięzców Konkursu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    4. obsługi spraw podatkowych (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności podstawą jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    5. utrwalania i rozpowszechniania Zadania Konkursowego z zastrzeżeniem ust. 15 poniżej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  6. Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane dla celów innych niż związanych z Konkursem np. w celach marketingowych drogą elektroniczną tylko w przypadku, gdy Uczestnik złożył odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich wykorzystanie przez Organizatora lub inny podmiot wyraźnie określony w treści składanego oświadczenia o udzieleniu zgody.
  7. Z uwagi na zapewnienie odpowiedniej organizacji w bieżących sprawach dotyczących działalności Organizatora odbiorcą danych osobowych Uczestników mogą być:
    1. Sponsor;
    2. spółki powiązane kapitałowo z Organizatorem i Sponsorem;
    3. podmioty przetwarzające dane osobowe Uczestników na zlecenie Organizatora;
    4. dostawcy usług prawnych i doradczych wspierających Organizatora i Sponsora w dochodzeniu należytych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne);
    5. dostawcy usług zaopatrujących Organizatora lub Sponsora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, wspierające procesy biznesowe (w szczególności dostawcy usług informatycznych, firmy kurierskie i pocztowe, firmy hostingowe).
  8. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania. W przypadku roszczeń, dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń, wynikającego z Kodeksu cywilnego lub przepisów podatkowych. Po upływie tych terminów dane Uczestników będą usuwane lub poddawane anonimizacji.
  9. Podanie przez Uczestników danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie.
  10. Dane Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
  11. W każdym momencie Uczestnik może dokonać wycofania swojego zgłoszenia co będzie równoznaczne z zaprzestaniem przetwarzania danych.
  12. W przypadku, gdy Zadanie Konkursowe zawiera wizerunek Uczestnika, Uczestnik publikując Zadanie Konkursowe oświadcza, iż wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku zawartego w tym Zadaniu Konkursowym na wszelkich polach eksploatacji określonych w § 8 ust. 6. Zgoda jest ograniczona czasowo do okresu 2 lat od dnia zakończenia Konkursu, lecz nieograniczona terytorialnie.

 

§8 Postępowanie reklamacyjne
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu Uczestnicy winni zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres: [email protected] w czasie trwania Konkursu oraz nie później niż̇ do 1 dnia od ogłoszenia wyników Konkursu.
  2. Pisemna reklamacja powinna zawierać́ imię,̨ nazwisko, adres do korespondencji i adres e-mail Uczestnika podany przy rejestracji oraz dokładny opis, uzasadnienie reklamacji oraz żądanie określonego zachowania się Organizatora. Reklamacja powinna być́ przesłana na adres Organizatora z dopiskiem Konkurs „Big festiwalowski”. Reklamacje rozpatrywane będą̨ pisemnie, w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
  3. Uczestnik zgłaszający reklamację otrzyma decyzję Komisji Konkursowej na adres mailowy, z którego nadesłana została reklamacja.
  4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

§9 Postanowienia końcowe
  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestnika oraz zasad uczestnictwa w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną ̨ zamieszczone na stronie Sponsora w taki sposób, że każdy Uczestnik będzie miał do niego dostęp.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się ̨ przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.08.2025 r.

 

Regulamin konkursu “Big Festivalowski”

§1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w Konkursie pod nazwą „Big festivalowski” oraz zasady jego przebiegu, nadzoru nad jego prawidłowym przeprowadzeniem oraz procesu reklamacyjnego (dalej: „Regulamin”).
  2. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „Big festivalowski” (dalej: „Konkurs”).
  3. Sponsorem nagród w Konkursie jest Kubota S.A., ul. Traktorowa 128/14, 91-204 Łódź, NIP 7262673092, KRS 0000908125, REGON 380277939. (dalej: „Sponsor”).
  4. Organizatorem Konkursu jest Kubota S.A., ul. Traktorowa 128/14, 91-204 Łódź, NIP 7262673092, KRS 0000908125, REGON 380277939. (dalej: “Organizator”).
  5. Konkurs przeprowadzany jest za pośrednictwem posta (zwany dalej: „Post konkursowy”) umieszczonego na profilu facebookowym, gdzie znajduje się załączony link prowadzący do Regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkich uczestników Konkursu.
  6. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i podlega prawu polskiemu.
  7. Czas trwania konkursu obejmuje okres od dnia 06.08.2025 r. do dnia 10.08.2025 r. do godziny 23:59, a ogłoszenie wyników nastąpi dnia 11.08.2025 r. do godziny 23:59, przy czym czynności związane z przyznawaniem i odbiorem nagród zakończą się maksymalnie do dnia 12.08.2025 r., a rozpatrywaniem reklamacji do dnia 20.08.2025 r.
  8. Sponsor Konkursu zobowiązuje się ufundować nagrodę określoną szczegółowo w Regulaminie.
  9. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook, ani w żaden inny sposób nie jest z nim związany. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za organizację i prowadzenie Konkursu.
  10. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U.2018.165 z późn. zm.).
  11. Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U.2017.459 z późn. zm.).
  12. Udział w Konkursie jest dobrowolny. Uczestnik przed przystąpieniem do Konkursu obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik, przystępując do konkursu, zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie. Przesłanie zgłoszenia do konkursu oznacza jednoczesną akceptację przez uczestnika postanowień Regulaminu.

 

§2 Zasady uczestnictwa w konkursie
  1. Uczestnikiem niniejszego Konkursu (dalej: „Uczestnik”) może być osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U.2017.459 z późn. zm.), która podczas trwania konkursu spełnia następujące warunki:
    1. jest osobą pełnoletnią;
    2. posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    3. zaakceptowała postanowienia niniejszego Regulaminu;
    4. posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    5. dokona zgłoszenia udziału w Konkursie.
  2. Zgłoszenie udziału w Konkursie musi być dokonane w sposób wskazany w poście konkursowym. Niespełnienie któregokolwiek z warunków zgłoszenia udziału spowoduje jego nieważność.
  3. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, przy wykorzystaniu własnego konta osobistego w serwisie Facebook. Niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich, ani za pośrednictwem ich kont. Organizator zastrzega, że w takich przypadkach Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu nagrody w Konkursie.
  4. Uczestnikami Konkursu nie mogą być osoby wchodzące w skład organów oraz pracownicy i współpracownicy Organizatora lub Sponsora, oraz członkowie rodzin tych osób. Za członków rodziny w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, a także osoby pozostające z ww. osobami w stosunku przysposobienia.
  5. W przypadkach wykrycia działań́ niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzców w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych w serwisie Facebook lub korzystanie z dodatkowego oprogramowania w celu manipulowania udziałem w Konkursie wynikiem Konkursu, Uczestnik zostanie wykluczony z Konkursu.

 

§3 Komisja konkursowa
  1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób biorących w nim udział i wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powołuje komisję konkursową (dalej: „Komisja”).
  2. W skład Komisji wejdą 3 (słownie: trzy) osoby wskazane przez Organizatora.
  3. Komisja spośród dokonanych zgłoszeń wybierze 3 zgłoszenia konkursowe, którego autorzy będą laureatami nagrody, o której mowa w § 5 ust. 1 Regulaminu. Dokonując wyboru Komisja będzie kierować się kryterium kreatywności i najlepszym dopasowaniem odpowiedzi do zadania konkursowego.
  1.  
§4 Zasady przeprowadzania konkursu
  1. W celu wzięcia udziału w Konkursie, Uczestnik powinien w czasie jego trwania spełnić łącznie warunki określone w Regulaminie, w szczególności:
    1. posiadać własne konto w internetowym portalu społecznościowym Facebook prowadzone zgodnie z regulaminem tego serwisu;
    2. wyrazić zgodę na postanowienia Regulaminu,
    3. wykonać zadanie Konkursowe i dokonać zgłoszenia do Konkursu pod postem konkursowym, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Zadanie konkursowe zostało określone w Poście konkursowym.
  3. Uczestnikowi przysługuje prawo do usunięcia swojego zgłoszenia w czasie trwania Konkursu, może tego dokonać samodzielnie poprzez opcję „usuń”, dostępną w ramach mechaniki serwisu społecznościowego Facebook. Usunięta Praca Konkursowa nie bierze udziału w Konkursie.
  4. Jeden Uczestnik może wysłać nieograniczoną liczbę Prac Konkursowych, ale może wygrać tylko jedną Nagrodę przeznaczoną dla jednego Zwycięzcy.
  5. Organizator może wykluczyć z Konkursu Uczestnika oraz usunąć z Konkursu Prace Konkursowe, w szczególności w następujących przypadkach:
    1. niezgodności z Regulaminem;
    2. naruszenia prawa lub dobrych obyczajów;
    3. naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych (w szczególności praw do wizerunku) i praw autorskich;
    4. gdy Prace Konkursowe zawierają wulgaryzmy, treści obraźliwe, polityczne, propagandowe, religijne lub treści sprzeczne z prawem oraz naruszające jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym w szczególności dobra osobiste i prawa autorskie oraz zawierające w Pracy Konkursowej treści reklamowych dotyczących podmiotów innych niż Sponsor oraz gdy uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw zależnych do Zadania Konkursowego i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie;
    5. naruszenia postanowień regulaminów serwisu społecznościowego Facebook;
    6. gdy są niskiej jakości.
  6. Prace Konkursowe muszą być pracami samodzielnymi Uczestnika (nie mogą stanowić cudzych utworów, jak również opracowania cudzych utworów). Prace konkursowe nie mogą zawierać utrwalonego wizerunku osób trzecich.
  7. W Konkursie mogą brać udział jedynie Prace Konkursowe przesłane w czasie trwania konkursu. Dla uniknięcia wątpliwości w Konkursie nie będą brać udziału Prace Konkursowe zgłoszone przez Uczestników przed rozpoczęciem Konkursu jak i po jego zakończeniu.
  8. Prace Konkursowe zgłoszone do Konkursu nie mogą być edytowane po ich zamieszczeniu na Stronie Konkursowej w Poście Konkursowym. Modyfikacja wymaga dokonania nowego zgłoszenia.
  9. Uczestnik zobowiązuje się do udziału w Konkursie zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz regulaminem serwisu społecznościowego Facebook, powszechnie obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami oraz netykietą, do powstrzymania się od szerzenia nienawiści oraz dyskryminacji rasowej, kulturowej, etnicznej, obyczajowej, światopoglądowej, godności lub dóbr osobistych innych osób, pornografii, zniewagi i pomówienia innych osób.
  10. Uczestnik zobowiązuje się do nienaruszania nazw handlowych, znaków towarowych i innych praw własności intelektualnej przysługujących Organizatorowi, Sponsorowi oraz administratorom serwisu społecznościowego Facebook.

 

§5 Nagrody
  1. Nagrodą w Konkursie jest podwójny bilet na festiwal Big Festivalowski.
  2. Zwycięzcom Konkursu nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ̨ani na nagrodę̨ innego rodzaju. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących niniejszego Konkursu mają charakter poglądowy.
  3. Zwycięzca Konkursu nie może zrzec się części Nagrody, zrzeczenie się części Nagrody oznacza zrzeczenie się całości Nagrody.

 

§6 Powiadomienie o wygranej i wydanie nagród
  1. Powiadomienie Zwycięzców nastąpi w maksymalnie w ciągu 1 dnia od dnia zakończenia Konkursu w formie elektronicznej.
  2. Zwycięzca w następstwie otrzymania informację o wygranej w Konkursie, zobowiązany jest do wysłania w terminie 1 dnia, w wiadomości prywatnej, następujących informacji: danych osobowych Uczestnika, czyli imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Nieprzekazanie danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w wymaganym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie i nagrody. Prawo do nagrody wygasa, nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora.
  3. Nagroda zostanie przesłana na wskazany przez Uczestnika adres e-mail.
  4. Organizator oraz Sponsor nie ponoszą odpowiedzialności z powodu niemożności powiadomienia Zwycięzcy o wygranej w wypadku podania przez Uczestnika błędnych danych kontaktowych lub z innych powodów, takich jak w szczególności trwałe problemy techniczne związane z wybraną formą komunikacji.

 

§7 Ochrona danych osobowych
  1. Dane osobowe zgromadzone w celu przeprowadzenia Konkursu będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej „RODO”) oraz polskimi przepisami przyjętymi w celu umożliwienia stosowania RODO.
  2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c i f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, którym jest wykonanie zobowiązań płynących ze złożenia przyrzeczenia publicznego, o którym mowa w § 1 ust. 11 Regulaminu, na potrzeby realizacji udziału Uczestnika w Konkursie.
  3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, który będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie.
  4. W związku z uczestnictwem w Konkursie zbieramy dane osobowe Uczestników w zakresie:
    1. imienia, nazwiska Uczestnika Konkursu;
    2. w przypadku Zwycięzców Konkursu oraz obsługi reklamacyjnej: numeru telefonu, adresu e-mail;
    3. na potrzeby odprowadzenia podatku: adres właściwego Urzędu Skarbowego;
    4. na potrzeby potwierdzenia pełnoletności: data urodzenia
    5. dodatkowo w przypadku przesłania Zadania Konkursowego zawierającego wizerunek Uczestnika: wizerunek Uczestnika utrwalony w Zadaniu Konkursowym.
  5. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą w celu:
    1. uczestnictwa w Konkursie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    2. wyłonienia oraz ogłoszenia Zwycięzców Konkursu, a także obsługi reklamacyjnej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    3. wysyłki nagrody konkursowej do Zwycięzców Konkursu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    4. obsługi spraw podatkowych (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności podstawą jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    5. utrwalania i rozpowszechniania Zadania Konkursowego z zastrzeżeniem ust. 15 poniżej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  6. Dane osobowe Uczestników mogą być przetwarzane dla celów innych niż związanych z Konkursem np. w celach marketingowych drogą elektroniczną tylko w przypadku, gdy Uczestnik złożył odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich wykorzystanie przez Organizatora lub inny podmiot wyraźnie określony w treści składanego oświadczenia o udzieleniu zgody.
  7. Z uwagi na zapewnienie odpowiedniej organizacji w bieżących sprawach dotyczących działalności Organizatora odbiorcą danych osobowych Uczestników mogą być:
    1. Sponsor;
    2. spółki powiązane kapitałowo z Organizatorem i Sponsorem;
    3. podmioty przetwarzające dane osobowe Uczestników na zlecenie Organizatora;
    4. dostawcy usług prawnych i doradczych wspierających Organizatora i Sponsora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne);
    5. dostawcy usług zaopatrujących Organizatora lub Sponsora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, wspierające procesy biznesowe (w szczególności dostawcy usług informatycznych, firmy kurierskie i pocztowe, firmy hostingowe).
  8. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania. W przypadku roszczeń, dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń, wynikającego z Kodeksu cywilnego lub przepisów podatkowych. Po upływie tych terminów dane Uczestników będą usuwane lub poddawane anonimizacji.
  9. Podanie przez Uczestników danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie.
  10. Dane Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
  11. W każdym momencie Uczestnik może dokonać wycofania swojego zgłoszenia co będzie równoznaczne z zaprzestaniem przetwarzania danych.
  12. W przypadku, gdy Zadanie Konkursowe zawiera wizerunek Uczestnika, Uczestnik publikując Zadanie Konkursowe oświadcza, iż wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku zawartego w tym Zadaniu Konkursowym na wszelkich polach eksploatacji określonych w § 8 ust. 6. Zgoda jest ograniczona czasowo do okresu 2 lat od dnia zakończenia Konkursu, lecz nieograniczona terytorialnie.

 

§8 Postępowanie reklamacyjne
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu Uczestnicy winni zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres: [email protected] w czasie trwania Konkursu oraz nie później niż̇ do 1 dnia od ogłoszenia wyników Konkursu.
  2. Pisemna reklamacja powinna zawierać́ imię,̨ nazwisko, adres do korespondencji i adres e-mail Uczestnika podany przy rejestracji oraz dokładny opis, uzasadnienie reklamacji oraz żądanie określonego zachowania się Organizatora. Reklamacja powinna być́ przesłana na adres Organizatora z dopiskiem Konkurs „Big festivalowski”. Reklamacje rozpatrywane będą̨ pisemnie, w terminie 7 dni od daty ich otrzymania.
  3. Uczestnik zgłaszający reklamację otrzyma decyzję Komisji Konkursowej na adres mailowy, z którego nadesłana została reklamacja.
  4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

§9 Postanowienia końcowe
  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestnika oraz zasad uczestnictwa w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną ̨ zamieszczone na stronie Sponsora w taki sposób, że każdy Uczestnik będzie miał do niego dostęp.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się ̨ przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 06.08.2025 r.

 

Regulamin Promocji -50% na drugi tańszy produkt z kategorii Odzież i Akcesoria

§1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, określa warunki i zasady na jakich odbywa się Promocja pod nazwą “Promocja -50% na drugi tańszy produkt z kategorii Odzież i Akcesoria”.
  2. Organizatorem Promocji jest Kubota S.A. z siedzibą w Łodzi (kod: 91-204), adres: ul Traktorowa 128/14, wpisana do rejestrów przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla miasta Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000908125, NIP 7262673092, REGON 380277939. Promocja jest prowadzona za pośrednictwem sklepu internetowego www.kubotastore.pl (dalej również: „Sklep”).
  3. Promocja rozpoczyna się w dniu 23.07.2025 r. i trwa do końca dnia 29.07.2025 r. lub do odwołania.
  4. Promocja obowiązuje dla każdego zamówienia złożonego na stronie https://kubotastore.pl, spełniającego warunki określone w §2.
  5. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, w szczególności z kodami rabatowymi lub voucherami.
  6. Promocja łączy się z akcją Promocyjną „Darmowa dostawa od 150 zł”.

 

§2 Warunki udziału w Promocji
  1. Promocją objęte są wszystkie Towary z kategorii Odzież i Akcesoria dostępne w Sklepie z wyłączeniem Voucherów Podarunkowych.
  2. Promocja polega na przyznaniu rabatu w koszyku na drugi tańszy produkt. Rabat wynosi 50% wartości ceny bazowej tego produktu.
  3. W Promocji może wziąć udział każdy Klient Sklepu (zwany dalej „Uczestnikiem”), który w okresie trwania Promocji dokona zakupu co najmniej dwóch produktów z kategorii objętych promocją lub więcej, z których tańszy zostanie zrabatowany o 50%.
  4. Łączna liczba produktów w koszyku nie może być większa niż 8.
  5. Uczestnik może wziąć udział w Promocji dowolną ilość razy, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków opisanych w ust. 3 i 4 powyżej.
  6. Organizator nie odpowiada za nieprawidłowe korzystanie z Promocji.
  7. Promocja skierowana jest do klientów Sklepu będących konsumentami w rozumieniu właściwych przepisów Kodeksu cywilnego i nie obejmuje sprzedaży hurtowej.
  8. Dane osobowe uczestników Promocji będą wykorzystywane w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w szczególności Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz w sposób przedstawiony w Polityce prywatności sklepu www.kubotastore.pl.
  9. Udział uczestnika w Promocji oznacza akceptację zasad Promocji zawartych w niniejszym Regulaminie oraz akceptację zasad regulaminu sklepu opublikowanego na stronie https://kubotastore.pl/regulamin.

 

§3 Reklamacje i Zwroty
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać w szczególności drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie opisu przyczyn uzasadniających reklamację. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 od dnia ich otrzymania przez organizatora Promocji. Procedura reklamacyjna przyjęta przez organizatora Promocji nie narusza w żaden sposób uprawnień przyznanych uczestnikowi Promocji na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  2. Produkty zakupione w ramach Promocji podlegają zwrotom. Zwrot rzeczy nieprzecenionej w transakcji objętej Promocją jest równoznaczny z rezygnacją udziału w Promocji. W związku z tym wysokość zwrotu na konto Uczestnika zostanie pomniejszona o wartość rabatu dla drugiego, przecenionego produktu. W przypadku zwrotu produktów objętych Promocją „-50% na drugi tańszy produkt” przy zwrocie pieniędzy odliczana jest obowiązująca cena rzeczy otrzymanej w ramach Promocji zgodnie z wartością wyświetlaną na stronie www.kubotastore.pl.
  3. W przypadku reklamacji produktu objętego Promocją Uczestnikowi przysługuje wymiana na nowy produkt w tej samej cenie lub rezygnacja z udziału w Promocji zgodnie z zasadami zapisanymi w ust. 2. Ogólne informacje dotyczące odstąpienia od umowy i zwrotu znajdziesz w zakładce: https://kubotastore.pl/reklamacje-i-zwroty.
  4. W celu odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Konsument składa Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. W tym celu Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub przekazać swoją decyzję o odstąpieniu w dowolnej innej formie:
    1. skorzystać z formularza online,
    2. poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem wiadomości mailowej ([email protected]).
  1.  
§4 Postanowienia końcowe
  1. Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej jako:
    1. zmiana przepisów prawa regulujących zasady i organizację przeprowadzania Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki organizatora i uczestników Promocji;
    2. przedłużenie lub skrócenie terminu obowiązywania Promocji;
    3. zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi.
  2. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w Sklepie. Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia złożone w ramach Promocji przed dokonaniem zmiany.
  3. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie postanowienia regulaminu serwisu dostępnego na https://kubotastore.pl/regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

 

Produkt dodany do koszyka

Dodaj 150.00 , aby otrzymać darmową dostawę!

Twój koszyk jest pusty. Dodaj swoje ulubione produkty i skorzystaj z wyjątkowych ofert!

Dorzuć do koszyka

ZOBACZ KOSZYK DO KASY