Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

                                        Łódź, 13.05.2024 r.

Kubota S.A. podsumowała wyniki finansowe za I kwartał roku

Polska marka klapków i odzieży zakończyła pierwszy kwartał 2024 roku, notując przychody ze sprzedaży na poziomie 5,3 mln zł netto. To blisko 56-procentowy wzrost względem okresu porównywalnego w roku poprzednim. Zysk netto w pierwszych miesiącach 2024 roku wyniósł prawie 350 tys. zł i był o 117% wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Na znaczące wzrosty w pierwszych miesiącach roku miały wpływ m.in. kontynuacja współpracy z Jeronimo Martins Polska oraz rozwój kanałów marketplace. Obecnie Kubota prowadzi sprzedaż swoich produktów zarówno na polskich, jak i zagranicznych platformach. 

 – Osiągnięte wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2024 roku były efektem realizacji przez Spółkę zamówień kontraktacyjnych na rok 2024, m.in. dla Jeronimo Martins Polska, Decathlon, Sportano, Kaes, Urban City, Sport Shop, a także dynamicznego wzrostu sprzedaży za pomocą kanałów marketplace takich jak Allegro.pl, Zalando.pl, Amazon.de, czy Kaufland.de  –  komentuje Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Jak informuje zarząd Spółki, pierwszy kwartał br. był również okresem bardzo intensywnych działań pod kątem przygotowania oferty kontraktacyjnej na rok 2025, która zostanie zaprezentowana kontrahentom w drugim kwartale 2024 roku.

 – Tak dynamiczny rozwój pionu sprzedaży hurtowej oraz produktów personalizowanych był możliwy dzięki dołączeniu do zespołu ekspertów o wieloletnim doświadczeniu w branży obuwniczo-odzieżowej  – podsumowuje Alina Sztoch. 

Kubota świętuje 30-lecie wzrostami sprzedaży

Od czasu reaktywacji marki w 2019 roku, Kubota każdego roku rozwija swój asortyment o kolejne grupy produktowe oraz rozszerza sprzedaż o nowe kanały marketplace. Tylko w tym  miesiącu marka wystartowała ze sprzedażą swoich produktów na francuskiej i włoskiej platformie Amazon. 

Również w maju 2024 roku kultowa marka obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994  roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą, ale jedno pozostaje niezmienne  – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków.

Materiały prasowe do pobrania