Współpraca
Zróbmy świetne rzeczy razem!
Kubota to prawdziwa legenda wśród polskich marek, od początku kojarzona z luzem, dobrą zabawą i dystansem do siebie. Dzięki temu może być bardzo plastycznym elementem niemal wszystkich działań marketingowych – zarówno tych klasycznych, jak i totalnie szalonych, wychodzących poza standardowe ramy.
Dołącz do grona naszych Partnerów
Mamy na koncie wiele udanych realizacji i jeszcze więcej stóp, które pokochały Kuboty! Wynika to z tego, że jesteśmy otwarci na każdy rodzaj współpracy, co pokazuje szerokie grono naszych Partnerów. Na przestrzeni ostatnich lat współpracowaliśmy m.in. z Coca Colą, Sony, Żabką, Harnasiem, Actimelem, Old Spicem czy Netflixem, któremu pomagaliśmy promować szósty sezon Orange is the New Black.
Bardzo ważnym wydarzeniem dla marki była wspólna kolekcja z marką Reserved: Athleisure Reserved x Kubota, która miała miejsce w marcu 2022 r. Współpraca pozwoliła nam nie tylko stawiać kolejne kroki w wielkim świecie mody, ale był to również moment historyczny. To pierwszy raz, kiedy gdański odzieżowy brand współpracował w takim zakresie z inną polską marką. Ależ zaszczyt!
Nasze produkty często towarzyszą popularnym influencerom, np. Make Life Harder (naszym najwspanialszym ambasadorom XOXOXO), Maffashion, Red Lipstick Monster, Tede, Margaret czy Januszowi Walczuko… tfu, Klapczukowi.
Udzielamy się również charytatywnie, wspierając m.in. WOŚP, PAH, DKMS czy Monar. Ponadto, część zysków z tęczowych produktów przekazujemy na pomoc w działaniach organizacji Kampania Przeciw Homofobii, walczącej z dyskryminacją osób LGBT+. Wspieranie działań KPH zaowocowało podwójną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBT+.
Jeżeli masz pomysł na współpracę i chcesz się nią z nami podzielić, mamy do Ciebie prośbę o przygotowanie szczegółów propozycji. Ze względu na bardzo dużą ilość ofert wspólnych działań, odniesiemy się do tych, które według nas mają największy potencjał, a jednocześnie są spójne ze strategią komunikacji. Aby usprawnić proces, prześlij na maila [email protected] opis poniższych zagadnień dotyczących wspólnego projektu – chętnie się z nim zapoznamy:
- Koncepcja wraz z uwzględnieniem roli produktu.
- Korzyści, jakie niesie za sobą współpraca dla obu stron.
- Sugerowany czas realizacji projektu.
- Wstępny budżet oraz podział obowiązków będą bardzo mile widziane.
Z uwagi na powyższe odezwiemy się, jeżeli będziemy mieć wolne moce przerobowe, a pomysł na współpracę będzie wpisywał się naszą w ówczesną strategię komunikacji.
PS. Chętnie udostępnimy również nasze produkty np. do sesji zdjęciowych lub nawiążemy współpracę w zakresie sprzedaży kodów rabatowych do naszego sklepu kubotastore.pl.