HO, HO, HO! Opakowanie świąteczne do każdego zamówienia GRATIS 🎅🏼

                                                    Łódź, 12.11.2024 r.

Kubota S.A. opublikowała wyniki finansowe za III kwartał roku

 

W tym okresie Spółka umocniła współpracę z sieciami Jeronimo Martins Polska oraz Decathlon, debiutując z nowym asortymentem produktowym, dystrybuowanym w kanałach sprzedaży partnerów.

Kubota S.A. wygenerowała w III kwartale 2024 roku 7.889.44,56 PLN przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi. Zysk netto za III kwartał 2024 r. wyniósł 665.066,15  PLN, natomiast narastająco od początku roku Spółka wypracowała wynik netto w wysokości 1.082.587,56 PLN.

Zysk zdeterminowały koszty frachtu

Wzrosty kosztów frachtu w  2024 roku miały istotny negatywny wpływ na marże raportowane przez Spółkę w tym okresie. W samym II kwartale ceny wzrosły blisko o 400% w porównaniu z rokiem 2023. Warto zaznaczyć, że tak znaczne podwyżki miały miejsce przy jednoczesnym wzroście skali działalności na koniec II kwartału 2024 r. Spółka sprowadziła 34 kontenery, czyli aż o 8 kontenerów więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. 

Na osiągnięty zysk miały wpływ również poniesione koszty, związane m.in. z zatrudnieniem nowych pracowników.

Kubota z pierwszą tak szeroką kolekcją kontraktacyjną

Wśród zrealizowanych przez Spółkę inwestycji znalazło się również przygotowanie pierwszej kolekcji kontraktacyjnej o tak dużej skali, które wiązało się z m.in. z poniesieniem kosztów zaprojektowania, produkcji i testowania sampli oraz stworzenia nowego showroomu marki. Dzięki ostatniemu punktowi możliwe było przeprowadzenie spotkań kontraktacyjnych w sprzyjających warunkach, co znacząco zwiększało szanse na zawarcie nowych umów handlowych. 

Warto także zaznaczyć, że w trzecim kwartale roku Kubota S.A. znacząco rozszerzyła zakres współpracy z kluczowymi odbiorcami Jeronimo Martins Polska i Decathlon, a w sklepach sieci miały miejsce premiery nowych grup asortymentowych, m.in. nowych modeli klapków, skarpet oraz różnego rodzaju toreb. 

Ich pozytywny odbiór przez rynek pokazuje słuszność przyjętej strategii produktowej i potencjał sprzedażowy, który można rozwinąć w latach kolejnych – ocenia Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota. S.A. – Choć w ostatnich latach poziom przychodów pozostawał na podobnym poziomie, mając na uwadze powyższe, Zarząd z optymizmem zapatruje się na wzrost dynamiki przychodów w roku 2025 – podsumowuje.

Materiały prasowe (kliknij, aby pobrać)

Produkt dodany do koszyka
Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY