Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

                                                       Łódź, 28.05.2024 r.

Kubota z najwyższym poziomem marżowości w historii – spółka opublikowała roczny raport finansowy

Polska marka klapków podsumowała wyniki finansowe za 2023 rok, w którym osiągnęła zysk netto na poziomie 2 014 155,82 zł,  notując tym samym wzrost o blisko 172% w stosunku do roku poprzedniego. 

Jak podaje Zarząd Kubota S.A., w ostatnich latach Spółce zależało w szczególności na dynamicznym wzroście przychodów. Z kolei cel na rok 2023, zgodnie ze Strategią, był inny zwiększenie efektywności biznesowej m.in. poprzez zmianę struktury przychodów.

Polska marka zapowiada ekspansję zagraniczną

Kubota S.A. zakończyła rok 2023 z rekordowo mocnym bilansem i najwyższym w historii poziomem środków pieniężnych w kasie i na rachunkach. 

Zgromadzone przez Spółkę środki pozwalają na realizację dalszego dynamicznego rozwoju i kontynuację budowy wartości dla akcjonariuszy oraz interesariuszy Spółki – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A.  – Rok 2023, tak jak zakładano, był dla Kuboty czasem optymalizacji, wzmocnienia bilansu i przegrupowania sił. Zarząd zamierza kontynuować tę strategię w 2024 r., aby zbudować stabilne fundamenty pod ekspansję zagraniczną, która pozwoli Spółce w 2025 r. i latach kolejnych na zwiększenie dynamiki wzrostu przychodów.

Za sukcesem Kuboty stoi silna i spójna strategia rozwoju

Jak komentuje Zarząd Spółki, w 2023 roku Kubota stała się firmą nastawioną na cele i we własnym tempie, czujnie i bez podważania jej esencji, zmienia Kulturę organizacyjną, która lepiej odpowiada nowej Kubocie.

Mając na uwadze wyniki finansowe, Zarząd jest szczególnie dumny z faktu, że w tak wymagającym otoczeniu zewnętrznym Spółka po raz kolejny raportuje rekordowe wskaźniki rentowności. Nie byłoby to możliwe bez spójnej strategii rozwoju. podsumowuje Alina Sztoch.

Publikacja wyników finansowych za 2023 rok przypada na okres, w którym Kubota świętuje 30-lecie swojego istnienia. Z tej okazji marka prowadzi intensywne działania marketingowe, rozpoczynając kampanię “Wróć do strefy komfortu”, realizowaną wspólnie z warszawską agencją Havas. 

Materiały prasowe do pobrania

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY