Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

                                                       Łódź, 23.05.2024 r.

Kubota świętuje 30-lecie marki i zachęca do powrotu do strefy komfortu

Wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki, zrealizowanej w duchu selfcare oraz wygody. Tym razem polski brand klapków i odzieży świętuje 30-lecie swojego istnienia akcją marketingową pod hasłem “Wróć do strefy komfortu”.

Z okazji swoich okrągłych urodzin Kubota rozpoczęła kampanię, której osią ponownie stał się komfort zarówno w ruchach, jak i myśleniu i wszystkie jego definicje.

Nieskończenie wiele twarzy komfortu

We współpracy z popularnymi internetowymi twórcami, marka postanowiła zbadać, co wpływa na wzrost poczucia komfortu.

Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in. kontakt z naturą (66% ankietowanych), swoboda ruchów, w tym wygodne, komfortowe ubranie (60% badanych), tzw. comfort food (53%) oraz dobra muzyka (50%)*. 

W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” Kubota wspólpracuje z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Katarzyną Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej. 

Początki marki

Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą. Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów. 

Nowa kolekcja na 30-lecie

Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej, która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX. 

Za realizację najnowszej kampanii Kuboty odpowiedzialna jest warszawska agencja PR-owa Havas.

*W badaniu ankietowym przeprowadzonym przez markę Kubota wzięło udział 74 respondentów.

Materiały prasowe do pobrania

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY