Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Łódź, 13.02.2024 r.

Kubota S.A. opublikowała raport finansowy za ostatni kwartał 2023 roku

Polska marka klapków i odzieży podsumowała ostatnie miesiące minionego roku. To okres, który okazał się dla Spółki bardzo intensywny w zakresie prowadzonych działań marketingowych. Marka zrealizowała współprace m.in. z takimi partnerami jak Winning Moves czy CANAL+ Group.

W ostatnim kwartale 2023 roku Spółka osiągnęła przychody netto na poziomie 3,4 mln PLN. Zysk netto w IV kwartale 2023 roku wyniósł 11 tys. PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o 75 tys. PLN.

Przychody za cały rok 2023* wyniosły ok. 21,7 mln PLN. Zysk netto za cały rok 2023 wyniósł ok. 2,04 mln PLN, co w porównaniu z rokiem poprzednim stanowi wzrost o ok. 176%.

Kubota zakończyła rok dużymi akcjami marketingowymi

Czwarty kwartał tego roku był dla Spółki okresem licznych kampanii wizerunkowych. Wśród nich znalazła się największa do tej pory kampania Spółki “Kubota – podstawa komfortu”, która osiągnęła niemal 12-milionowy zasięg, a także współpraca z Winning Moves Polska, twórcą gry Monopoly, dzięki której Kubota zyskała własne pole na planszy łódzkiej wersji gry, czy z CANAL+ Group, zrealizowaną z okazji premiery trzeciego sezonu serialu “The Office PL”.

Powyższe kampanie były długoterminową inwestycją w rozpoznawalność brandu i budowanie zupełnie nowych skojarzeń z marką.

Zarząd Spółki zapowiada kolejne wzrosty

Warto także zwrócić uwagę na bilans Spółki. Na koniec czwartego kwartału 2023 roku Kubota posiadała 3,2 mln PLN środków pieniężnych. Do tego w pozycji należności krótkoterminowe Spółka wykazuje ponad 1,8 mln PLN należności, które, jak deklaruje Spółka, w najbliższych okresach zostaną skonwertowane na środki pieniężne.

Wysoki poziom gotówki oraz jej ekwiwalentów na moment publikacji raportu, pozwoli Spółce na realizowanie strategii dalszego wzrostu. Ostatni kwartał tego roku był także dla Spółki, podobnie jak cały rok 2023, ważnym okresem pod kątem wielopłaszczyznowej optymalizacji działań. Dzięki niej zarząd osiągnął zakładane cele związane z poprawą wskaźników finansowych i zamierza kontynuować tę politykę w 2024 roku – podsumowuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A.

*Przedstawione dane będą podlegać badaniu przez biegłego rewidenta, w związku z czym mogą ulec zmianie.

Pobierz materiały prasowe

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY