Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

31.10.2023 r.

Kubota S.A. opublikowała wyniki finansowe za III kwartał roku

Przedostatni kwartał w roku był najlepszy w historii polskiej marki pod kątem marżowości.

Kubota S.A. osiągnęła przychody netto na poziomie 8,66 mln PLN. Zysk brutto w III kw. 2023 r. wyniósł 1,21 mln PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o 111,56%. Zysk netto w III kw. 2023 r. wyniósł natomiast 796 tys. PLN, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o blisko 42%.

Kubota S.A. z rekordową marżą

Spółka opublikowała wyniki kwartalne, jak podkreśla, rekordowe pod kątem uzyskanego zysku netto.

Przyczyną tego stanu rzeczy były czynniki analogiczne do tych, które zdeterminowały wyniki w drugim kwartale br., czyli dalsza dywersyfikacja struktury przychodów, optymalizacja procesów, utrzymanie się korzystnych zmian kursowych, niskie ceny frachtów, mocny konsument, a ponadto zamknięcie niedochodowego kanału sprzedaży stacjonarnej, zacieśnienie współpracy z siecią sklepów Decathlon, zwiększenie sprzedaży na Amazon.de i Modivo oraz uruchomienie sprzedaży w roli merchanta na platformie Zalando – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota. S.A.

Marka klapków rozwija asortyment i inwestuje w wizerunek

Warto również zaznaczyć, że Spółka stale rozszerza ofertę o nowe grupy asortymentowe, zapewniając im szeroką dystrybucję. W III kwartale miała miejsce premiera męskich szortów do pływania oraz basenowych klapków dla dzieci. Oba produkty sprzedawane były w sklepach sieci Jeronimo Martins Polska oraz Decathlon.

Kubota konsekwentnie inwestuje również w działania marketingowe, budując spójny wizerunek brandu. W październiku br. marka wystartowała z nową kampanią pod hasłem “Podstawa komfortu”. W ramach działań powstały spoty video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotów video odpowiada agencja digital marketingowa Tigers.

Pobierz materiały prasowe