Różowy Październik 2022: Róż się na badania!
Progressivo i Kubota wspierają akcję Różowy Październik. 400 par kultowych klapków Rzep z unikatowym wzorem jest dostępnych w sklepie Kuboty, a całość dochodu ze sprzedaży modelu zostanie przeznaczona na Stowarzyszenie Amazonki.
Rak piersi stanowi w Polsce około 23% wszystkich zachorowań i jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym wśród kobiet. Odpowiada za blisko 14% zgonów z tej kategorii. Kobiety nadal niechętnie zgłaszają się na badania kontrolne – ze wstydu, lęku, z niewiedzy? Nie chcemy oceniać, chcemy działać.
W ramach akcji Różowy Październik Kubota postanowiła wypuścić unikalną linię klapków Rzep ze wzorem Amazonka. Print przedstawia małe wojowniczki – jedna jedzie na jednorożcu, druga dba swoją mocą o kwiat, a trzecia z mieczem naciera na ostrokrzew (metaforyczne wyobrażenie raka). We wzorze odnajdziemy również różowe wstążki i biust w kształcie serc. Całość jest utrzymana w mocnych, energetycznych barwach z przewagą różu.
Każda para klapków – z zaledwie 400 wyprodukowanych, kosztuje 69,99 PLN. Całość dochodu ze sprzedaży każdej pary klapków Rzep Amazonka przeznaczony zostanie na Stowarzyszenie Amazonki, działające na rzecz osób z rakiem piersi.
Wzór na klapkach Kuboty w ramach akcji na Różowy Październik pod hasłem Róż się na badania, przekazuje prosty i ważny komunikat: dziewczyny walczące z rakiem piersi to fajterki. Cała kampania ma przypomnieć o regularnym badaniu piersi – zarówno w domu, jak i u lekarza, o dbaniu o siebie i samoukochaniu swojego ciała.
Kuboty humanizują! Mając je na nogach, stajemy się bardziej empatyczni i uważni na to, co ważne. Z tego względu pomaganie jest trwale wpisane w DNA naszej marki. Kubota to dzisiaj nie tylko klapki, ale też całe uniwersum barwnych dodatków i działań charytatywnych wspierających m.in. KPH, WOŚP, DKMS, PAH czy Monar – mówi Alina Sztoch, CEO & CMO marki.
Kubota to prawdziwa legenda wśród polskich marek, od początku kojarzona z luzem, dobrą zabawą i dystansem do siebie. Kubota to dzisiaj nie tylko klapki, ale też całe uniwersum barwnych dodatków i działań charytatywnych (m.in. WOŚP, DKMS czy Monar).
Progressivo to łódzka, niezależna agencja kreatywna, która działa nieprzerwanie od 20 lat. Tworzy historię, buduje marki i stawia na to, co jest nie tylko estetyczne, ale i funkcjonalne. Współpracowała m. in. z: Fotofestiwalem czy Starym Browarem.