Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Back to Kubota – powrót do rzeczywistości w klapkach

Klapki Kubota powracają w kolejnej ciekawej i – jak zawsze – niestandardowej odsłonie. Tym razem w rolach modeli promujących modne w tym sezonie wzory występują pracownicy firmy. Wszystko oczywiście w niepowtarzalnym stylu szalonych lat 90. Czy to jednak powrót do szkoły?

Marka Kubota, znana przede wszystkim dzięki legendarnym klapkom Rzep, po raz kolejny stawia na odważny przekaz wizualny. Mocne stylizacje, intensywne kolory i przede wszystkim dobry humor służą promowaniu nowej kampanii Back to School w odsłonie: „Back to Sport. Back to Game. Back to Crew. Gdziekolwiek, cokolwiek i z kimkolwiek”. Chociaż zdjęcia utrzymane są w stylistyce szkoły z końcówki ubiegłego wieku, ich przekaz wcale nie jest związany z nauką.

Powroty do rzeczywistości po wakacjach są trudne dla każdego – nie tylko uczniów czy studentów. Powrót do rytmu intensywnej pracy, regularnych treningów, czasem nawet diety może być przytłaczający. Przygotowując kampanię, skupiliśmy się na tym, by dać ludziom odrobinę radości i wolności, które mogą pomóc w każdym rodzaju powrotu” – komentuje Katarzyna Misiaszek, PR & Marketing Manager w Kubocie.

Nowa kampania Kuboty występuje w trzech odsłonach: Panterki, Sportowcy oraz Kujony. Wynika to z faktu, że klapki nadają się do różnego rodzaju aktywności i sytuacji – będą pasować osobom stawiającym na wygląd i styl, szukających akcesoriów sportowych, a także tych, którzy potrzebują wygodnego obuwia do pracy. Kampanię wyróżnia także fakt, że modelami są sami pracownicy firmy. Za aparatem stanął Łukasz Filak.

Wyświechtany firmowy frazes mówi, że „jesteśmy rodziną”. W Kubocie jest inaczej – jesteśmy jak dobra drużyna sportowa. Mamy wspólne cele, doskonale się rozumiemy i uzupełniamy, znamy swoje słabości. Lubimy się w pracy i poza nią. Te wartości chcieliśmy przekazać tą sesją. Oprócz tego zależało nam, by pokazać, że w Kubocie po prostu świetnie się pracuje. Myślę, że obie te rzeczy udało się zrealizować” – mówi Alina Sztoch, CEO i Co-founderka marki.

Obsadzenie pracowników firmy w roli modeli to nie nowość w Kubocie – pierwsza sesja tego typu miała miejsce w zeszłym roku z okazji świąt Bożego Narodzenia. Przedstawiciele marki obiecują, że tego typu aktywność na stałe wejdzie do harmonogramu rocznego promocji brandu. Wtedy promowana była mini kolekcja „w kratkę”, tym razem są to klapki Chessboard, Panterka oraz modele Rzep Multicolor.

Przychód Kubota w pierwszym półroczu 2022 r. wyniósł 8,5 mln PLN, a zysk netto 240 tys. PLN, co oznacza, że Spółka zamknęła pierwsze półrocze z 79% wzrostem przychodów oraz 410% wzrostem zysku netto względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Pośród wielu sukcesów marki należy wyróżnić pierwszą kolekcję zawierającą ubrania #UNISEXBYKUBOTA czy partnerstwo przy kampanii Lodoherbaty od Harnasia.