Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Customer Service Specialist

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂

 

Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonej i zaangażowanej osoby, która dołączy do Marketplacowego zespołu Adama🙂. ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że obsługa klienta nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀

Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂

  • Bieżąca obsługa komunikacji z klientami sklepu internetowego (skrzynka mailowa, Messenger, chat, telefon).
  • Bieżąca obsługa komunikacji z klientami na platformach marketplace oraz kontakt z działem obsługi klienta poszczególnych kanałów sprzedaży (Allegro, Amazon, Modivo, Zalando, Decathlon, Empik i Kaufland).
  • Procesowanie zwrotów oraz reklamacji.
  • Rozwiązywanie problematycznych sytuacji (nieodebrane przesyłki, braki towaru, błędy w dostawie, błędy tworzenia etykiet kurierskich, reklamacje przesyłek w firmach kurierskich).

Współpraca z działem Marketingu w zakresie opinii klientów (regularne uzupełnianie dokumentacji oraz przesyłanie zdjęć).

Dlatego super, jeśli:

  • masz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • posiadasz wysokie zdolności komunikacyjne,
  • znasz angielski w stopniu komunikatywnym,

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w sklepie internetowym,
  • dodatkowe języki obce.

Mile widziane:

  • zainteresowanie modą,
  • doświadczenie w tworzeniu animacji i pracy z materiałami video,
  • dobra znajomość j. angielskiego.

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • wynagrodzenia w przedziale 4 500 – 5 500 netto +VAT,
  • umowy B2B (z płatnym urlopem) lub umowy zlecenia,
  • jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień 🙂 
  • pracy stacjonarnej w łódzkim biurze, z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu,
  • trzymiesięcznego okresu wdrożeniowego,
  • elastycznych godzin pracy – zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
  • pakietu opieki medycznej Enel-med i możliwości dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
  • indywidualnego budżetu edukacyjnego na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy,
  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi,
  • zniżek pracowniczych na wszystkie produkty Kuboty,
  • dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji),
  • brak dress code’u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy – mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację wraz na adres [email protected].

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂