Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Custom Products Sales Specialist

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂

Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych i piekielnie zdolnych osób, które dołączą do sprzedażowego zespołu Patrycji🙂. ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że sprzedaż nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀

Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂

  • Pozyskiwanie klientów biznesowych dla produktów personalizowanych.
  • Współpraca z branżowymi firmami wykonawczymi (drukarniami, producentami obuwia).
  • Przygotowywanie ofert.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Realizacja i obsługa zamówień w systemie WMS (kontrola przepływu towaru).
  • Skuteczne zarządzanie relacjami z partnerami.
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
  • Realizowanie planów sprzedaży w powierzonym obszarze działania.
  • Budowanie i aktualizowanie bazy klientów w oparciu o moduł CRM.
  • Udział w spotkaniach i wydarzeniach branżowych.
  • Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedaży we współpracy z pozostałymi działami spółki.

Dlatego super, jeśli:

  • masz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • samodzielnie prowadzisz projekty i przygotowujesz oferty sprzedażowe,
  • umiejętnie prowadzisz negocjacje handlowe,
  • jesteś proaktywnie nastawion_ na sprzedaż,
  • jesteś gotow_ do wyjazdów służbowych (sporadycznie kilkudniowych),
  • znasz angielski minimum na poziomie B2,
  • potrafisz organizować swoją pracę i działać samodzielnie oraz w zespole,
  • znasz technik sprzedaży (mile widziane),
  • skutecznie korzystasz z systemu CRM (mile widziane),
  • masz doświadczenie w pracy z Klientami zagranicznymi (mile widziane).

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • wynagrodzenie w wysokości 6000 zł netto +VAT oraz cokwartalna prowizja,
  • umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień 🙂
  • pracy stacjonarnej w łódzkim biurze, hybrydowej lub w pełni zdalnej,
  • trzymiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
    – w pierwszym miesiącu:  4 dni w biurze w pierwszym tygodniu pracy, następnie 2 dni w tygodniu,
    – w drugim i trzecim miesiącu: 2 dni w biurze co 2 tygodnie,
  • elastyczne godziny pracy – zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
  • pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
  • indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy,
  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi,
  • zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty,
  • dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji),
  • brak dress code’u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy – mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).

Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację na adres [email protected].

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂