Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Marketplace Manager

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂

Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych i piekielnie zdolnych osób, które dołączą do sprzedażowego zespołu Asi 🙂 ✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że marketplace’y nie mają przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀

Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂

  • Współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży w kanale marketplace dla rynków polskich oraz zagranicznych.
  • Współpraca ze specjalistą ds. marketplace, który zajmuje się bieżącym utrzymaniem i wdrażaniem oferty produktowej na wszystkich platformach.
  • Rozwój sprzedaży oraz nadzór nad ofertą i katalogiem produktowym w kanałach marketplace firmy, w szczególności Allegro, Amazon.de/pl/fr, Zalando.pl/de.
  • Zarządzanie sprzedażą na ww. platformach (kampanie PPC, okresowe akcje promocyjne, kampanie kuponowe, itd.).
  • Analizę, ocenę i raportowanie przeprowadzanych działań.
  • Współpracę i nawiązywanie relacji z przedstawicielami platform marketplace.

Dlatego super, jeśli:

  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Masz doświadczenie w pracy z OMSem (idealnie Baselinker).
  • Masz doświadczenie w konfiguracji integracji międzysystemowych oraz zarządzaniu ofertą produktów.
  • Znasz język angielski (mile widziane dodatkowe języki).
  • Wiesz, jaka jest specyfika sprzedaży cross-border.
  • Znasz podstawy HTML, CSS (edycja contentu oferty) – mile widziane.

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • Wynagrodzenie w przedziale 7 500 – 10 000 zł na rękę.
  • Umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień :).
  • Pracy stacjonarnej w łódzkim biurze, hybrydowej lub w pełni zdalnej.
  • Trzymiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
    – w pierwszym miesiącu: 4 dni w biurze w pierwszym tygodniu pracy, następnie 2 dni w tygodniu,
    – w drugim i trzecim miesiącu: 2 dni w biurze co 2 tygodnie.
  • Elastyczne godziny pracy – zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza.
  • Pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej).
  • Wyrozumiałego podejścia i troski o Twój komfort pracy. Naszym pracownikom umożliwiamy korzystanie z NDP, czyli niezdolności do pracy, spowodowanej np. problemami zdrowotnymi, migreną, menstruacją czy po prostu złym samopoczuciem, które wpływa na obniżenie Twojej efektywności.
  • Indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy.
  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi.
  • Zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty.
  • Dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).
  • Brak dress code’u, Twój komfort jest dla nas najważniejszy – mile widziane (ale absolutnie nie obowiązkowe) jest chodzenie w spersonalizowanych klapkach z nazwą Twojego stanowiska, które dostajesz od nas w welcome packu :).

Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację na adres [email protected].

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY