Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Z okazji naszych okrągłych urodzin przeprowadzamy kampanię, której osią ponownie stał się komfort – zarówno w ruchach, jak i myśleniu, a także wszystkie jego definicje.

 Z okazji naszych okrągłych urodzin przeprowadzamy kampanię, której osią ponownie stał się komfort zarówno
w ruchach, jak i myśleniu, a także wszystkie jego definicje.

Nieskończenie wiele twarzy komfortu

W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki komfortu w ruchach i myśleniu.

Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?

Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:

  • kontakt z naturą (66% ankietowanych),
  • swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
  • comfort food (53%),
  • dobra muzyka (50%)*. 

W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.

Nieskończenie wiele twarzy komfortu

W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki komfortu w ruchach i myśleniu.

Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?

Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:

  • kontakt z naturą (66% ankietowanych),
  • swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
  • comfort food (53%),
  • dobra muzyka (50%)*. 

W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.

Nieskończenie wiele twarzy komfortu

W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki
komfortu w ruchach
i myśleniu.

Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?

Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:

  • kontakt z naturą (66% ankietowanych),
  • swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
  • comfort food (53%),
  • dobra muzyka (50%)*. 

W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.

Początki marki

Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą.
Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów.

Nowa kolekcja na 30-lecie

Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX.

Początki marki

Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą. Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów.

Nowa kolekcja na 30-lecie

Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX.

Początki marki

Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą. Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów. 

Nowa kolekcja na 30-lecie

Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej, która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX. 

Czym jest dla Ciebie komfort?

Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję,
bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!

Czym jest dla Ciebie komfort?

Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję, bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!

Czym jest dla Ciebie komfort?

Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję, bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!

Nasze komfortowe propozycje

Nasze komfortowe propozycje

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY