Początek naszej marki sięga lat 90. XX wieku, kiedy na polskich ulicach
królowała szalona i kolorowa moda. Przywiezione z Chin intrygująco
wyglądające klapki od razu podbiły serca milionów Polaków. Obecne
w prawie każdym domu szybko zyskały status narodowego symbolu.
Z biegiem lat zmienił się jednak rynek, zmieniła się również moda.
Klapki Kubota na wiele lat zniknęły z rynku... do czasu.
Reaktywacja marki, która nastąpiła w 2018 roku, spotkała się z
ogromnym zainteresowaniem. Połączenie tradycji z nowoczesnością
sprawiło, że od tamtego czasu marka nieustannie się rozwija, także
w segmencie odzieży, i zyskuje kolejnych fanów – również z
najmłodszego pokolenia.
1. Kubota Rzep,
2. Kubota Basic,
3. Kubota PRO,
z własnym logo, grafiką lub tekstem.
Personalizowane kuboty to idealny pomysł na imprezy
okolicznościowe, rocznice, wieczory kawalerskie i panieńskie,
imprezy firmowe, bankiety, śluby i wesela, biurowe obuwie
pracownicze, gadżety dla klubów sportowych oraz wszelkich
firm, które chciałyby mieć swoje klapki w ofercie.