Z okazji naszych okrągłych urodzin przeprowadzamy kampanię, której osią ponownie stał się komfort – zarówno w ruchach, jak i myśleniu, a także wszystkie jego definicje.
Z okazji naszych okrągłych urodzin przeprowadzamy kampanię, której osią ponownie stał się komfort – zarówno w ruchach, jak i myśleniu, a także wszystkie jego definicje.
Nieskończenie wiele twarzy komfortu
W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki komfortu w ruchach i myśleniu.
Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?
Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:
- kontakt z naturą (66% ankietowanych),
- swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
- comfort food (53%),
- dobra muzyka (50%)*.
W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.
Nieskończenie wiele twarzy komfortu
W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki komfortu w ruchach i myśleniu.
Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?
Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:
- kontakt z naturą (66% ankietowanych),
- swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
- comfort food (53%),
- dobra muzyka (50%)*.
W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.
Nieskończenie wiele twarzy komfortu
W tym roku obchodzimy nasze 30-lecie… kiedy to minęło? Z tej okazji zwołaliśmy topowych twórców, żeby razem z nimi (i wiadomo, z Wami też!) zgłębić tajniki
komfortu w ruchach i myśleniu.
Bo wiemy, co się w życiu liczy. Wy też to wiecie, prawda?
Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.:
- kontakt z naturą (66% ankietowanych),
- swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60% badanych),
- comfort food (53%),
- dobra muzyka (50%)*.
W nowej kampanii “Wróć do strefy komfortu” współpracujemy z Michałem Marszałem, twórcą memów i dziennikarzem związanym z tygodnikiem „Nie” oraz Kasią Gandor, biotechnolożką, popularyzatorką wiedzy i twórczyni video o tematyce naukowej.
Za nami trzy dekady komfortowej ewolucji
Przez ostatnie 30 lat zmieniło się naprawdę wiele – system polityczny, nawyki społeczeństwa, formy spędzania wolnego czasu oraz ogólnonarodowa definicja (a właściwie definicje) komfortu. W tę wspólną podróż do przeszłości wyruszała Kasia Gandor, która przeprowadziła nas przez absolutnie kolorowy kalejdoskop trzech ostatnich dekad.
Sprawdziliśmy, czym komfort jest dzisiaj
Michał Marszał sprawdził z kolei, jak komfort definiujemy dzisiaj i które czynności, przedmioty, okoliczności zasługują na miano najbardziej komfortowych. Na naszej subiektywnej liście TOP 3 znalazł się naturalnie powrót do domu i ściągnięcie butów, ale jak wiecie – komfort ma nieskończenie wiele twarzy. I całe szczęście!
Za nami trzy dekady komfortowej ewolucji
Przez ostatnie 30 lat zmieniło się naprawdę wiele – system polityczny, nawyki społeczeństwa, formy spędzania wolnego czasu oraz ogólnonarodowa definicja (a właściwie definicje) komfortu. W tę wspólną podróż do przeszłości wyruszała Kasia Gandor, która przeprowadziła nas przez absolutnie kolorowy kalejdoskop trzech ostatnich dekad.
Sprawdziliśmy, czym komfort jest dzisiaj
Michał Marszał sprawdził z kolei, jak komfort definiujemy dzisiaj i które czynności, przedmioty, okoliczności zasługują na miano najbardziej komfortowych. Na naszej subiektywnej liście TOP 3 znalazł się naturalnie powrót do domu i ściągnięcie butów, ale jak wiecie – komfort ma nieskończenie wiele twarzy. I całe szczęście!
Początki marki
Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą.
Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów.
Nowa kolekcja na 30-lecie
Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX.
Początki marki
Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą. Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów.
Nowa kolekcja na 30-lecie
Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX.
Początki marki
Po raz pierwszy charakterystyczne klapki trafiły do Polski w 1994 roku, za sprawą Doroty i Wiesława Michalskich, którzy kolorowe obuwie sprowadzali z Chin, przewożąc je koleją transsyberyjską. Dziś, po reaktywacji brandu w 2019 roku przez czwórkę przyjaciół – Alinę Sztoch, Joannę Kwiatkowską, Wacława Mikłaszewskiego oraz Piotra Kwiatkowskiego – Kubota konsekwentnie odświeża swój wizerunek, realizując kolejne kampanie marketingowe oparte na skojarzeniach z komfortem i wygodą. Ale jedno pozostaje niezmienne – wciąż jest brandem klapków bardzo chętnie wybieranym przez Polaków, a rozpoznawalność marki, według badań przeprowadzonych na zlecenie Kuboty, deklaruje aż 68% respondentów.
Nowa kolekcja na 30-lecie
Dziś Kubota to już nie tylko klapki. Marka każdego roku poszerza swój asortyment, a najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy premiera drugiej kolekcji odzieżowej, która, podobnie jak pierwsza, powstała w duchu unisex. W jej skład weszły m.in. bawełniane bluzy, spodnie dresowe oraz szorty. To pierwsza kolekcja odzieży Kuboty, która w całości została uszyta w Polsce z tkanin oznaczonych certyfikatem ®OEKO-TEX.
Czym jest dla Ciebie komfort?
Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję,
bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!
Czym jest dla Ciebie komfort?
Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję, bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!
Czym jest dla Ciebie komfort?
Jaka jest definicja Komfortu? Czy możemy podejść do niej słownikowo? My wolimy NASZĄ definicję, bo Komfort = Kubota. Wkrótce będziemy mieli dla Was fajny materiał w tym temacie!