-30% NA WYBRANE PRODUKTY Z KODEM: SALE

Pride Month-KUBOTA

103082219_3023682737698136_4616895461570117632_n (1) 103082219_3023682737698136_4616895461570117632_n (1)

KUBOTA TO STYL ŻYCIA. A STYLÓW ŻYCIA JEST WIELE – TAK JAK KOLORÓW W TĘCZY!

„Kubota to nie klapki, to styl życia” to slogan, który przyświeca nam na wszystkich płaszczyznach kształtowania marki. Został wymyślony przez fanów Kuboty i idealnie ogniskuje wartości, które marka reprezentuje: poczucie humoru, autorefleksję i radość. Nowa Kubota przypomina o jeszcze jednym aspekcie: różnorodności i tolerancji. W końcu stylów życia jest wiele – tak jak kolorów w tęczy! Dlatego w naszej ofercie znajdują się klapki dla każdego. DLA KAŻDEGO. Nie szufladkujemy nikogo…

 

Kubota uwielbia żonglowanie symbolami, które samorzutnie narosły wokół niej przez ponad 25 lat istnienia, to nieustanne, gombrowiczowskie zderzanie „niskiego” z „wysokim” czy swojskości z nowoczesnością. Tylko z takiego kontekstowego tygla może powstać coś skłaniającego do refleksji i uśmiechu. Jako odpowiedzialna marka nie możemy iść inną drogą. Chcemy wytrącać ludzi z utartych schematów, dawać radość i zaskakiwać, jednocześnie pielęgnując to, co zawsze w Kubocie było wspaniałe: dystans do siebie i świata.

 

To, że będziemy tęczową firmą wspierającą otwartość, równość i różnorodność było dla nas oczywiste od początku. Nie było w tym żadnego zbędnego i wyrachowanego kalkulowania. Cała nasza ekipa wyznaje te same wartości. Gdy powiedzieliśmy Wiesławowi Michalskiemu (współzałożycielowi i obecnemu wspólnikowi marki), że będziemy angażować się w inicjatywy wspierające społeczność LGBT+, zapytał: „A chałupy mi za to nie spalą?”. Na co usłyszał „Rewolucja wymaga ofiar”. Zaśmiał się tylko i powiedział: „No to robimy”.

tęczowa kubota PRIDE tęczowa kubota PRIDE

I zrobiliśmy!

2019:

Wyprodukowaliśmy pierwsze tęczowe klapki Premium wraz z TAKA PARA! 10 zł z każdego sprzedanego tęczowego klapka Premium przeznaczaliśmy na Grupę Stonewall.

Zobacz Post

2020:

Wyprodukowaliśmy pierwsze tęczowe klapki Rzep. 5 zł z każdego sprzedanego tęczowego klapka Rzep przeznaczaliśmy na Grupę Stonewall:

Zobacz Post

2021:

MUSIMY GRAĆ DALEJ!

 

Niestety Polska według najnowszych badań jest najbardziej homofobicznym krajem w Unii Europejskiej. Dane są przerażające, szczególnie wśród młodych: 70% młodzieży LGBT spotyka się z przemocą ze względu na orientację seksualną lub tożsamość płciową, 70% ma myśli samobójcze, a 50% mierzy się z depresją.

 

Z tego względu zainicjowaliśmy akcję #silateczy, w której udział wzięły firmy wspierające społeczność LGBT+. Akcja jest wyrazem wsparcia dla tęczowego środowiska i została objęta patronatem Kampanii Przeciw Homofobii. Koniecznie zobaczcie co udało się zrobić w kilka dni!

 

Oczywiście nadal 5 złotych ze sprzedaży każdego tęczowego produktu z naszej kolekcji przekazujemy na rzecz organizacji @Kampania Przeciw Homofobii, która dzień po dniu, wspiera społeczność LGBT+.