Trwa ładowanie strony...

O nas

25 Lat

1994-2019

Witaj w #kubotaworld!

Rok 1994.

Edyta Górniak na Eurowizji zajmuje 2. miejsce. W telewizji można obejrzeć pierwsze odcinki Śmiechu warte, Familiady czy Mody na sukces. Michael Schumacher zdobywa swoje pierwsze mistrzostwo F1. Do kin wchodzą Król Lew i Pulp Fiction, a na rynku pojawia się pierwsza konsola PlayStation. W tym szalonym i dziwnym roku ma miejsce jeszcze jedno wydarzenie – miliony Polaków na zawsze zakochują się w Kubotach.

Jak to się wszystko zaczęło?

Pierwsze piankowe klapki Kubota na rzep przyjechały do Polski z dalekich Chin. Dwudziestokilkuletni Dorota i Wiesław, założyciele firmy, przywieźli je w wielkich torbach jadąc tysiące kilometrów koleją transsyberyjską przez rozległe stepy Mongolii i upadłe ZSRR. W ciągu kolejnych kilku lat miliony Polaków oszalało na punkcie tanich i wygodnych klapków Kubota, które już na zawsze, pod wieloma względami, zmieniły krajobraz Polski.
Gospodarcze oraz społeczne zmiany, które miały miejsce w Polsce na początku XXI wieku doprowadziły do zmniejszenia sprzedaży klapków Kubota.

Pierwsze wyprawy do Chin

Transakcje z zagranicznymi producentami

Pierwszy magazyn Kubota w Polsce

Rok 2018.

Czwórka przyjaciół z Łodzi reaktywowała markę Kubota. Następnie, wraz z Dorotą i Wiesławem oraz ich synami, wspólnie zaczęli pisać nowy rozdział tej niezwykle barwnej historii.

Wprowadzono do sprzedaży nowy, skórzany model klapków – Kubota Premium. Są to klapki zaprojektowane i produkowane w Polsce, zgodnie z zasadami ruchu Fashion Revolution, z najwyższej jakości materiałów, przez specjalistów, którzy od pokoleń zajmują się produkcją obuwia. 1% z ich sprzedaży przekazywany jest Fundacji DKMS wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi.

Rok 2018 można zaliczyć do udanych. Wieści o reaktywacji Kuboty dotarły w social media do ponad 8 mln osób, napisało o niej ponad 100 portali i gazet, miały miejsce kolaboracje z Netflixem i TEDE, a Kuboty pojawiły się w sklepach Distance w największych galeriach handlowych w Polsce.

Kolaboracja Tede x Kubota

Kolaboracja WJNWJ x Kubota

Kolaboracja Netflix x Kubota

Teledysk TEDE #CTZK Remix

Rok 2019.

Ze względu na obchody 25-lecia Kuboty, jest dla marki rokiem wyjątkowym. Z okazji okrągłej rocznicy istnienia planowane są liczne niespodzianki. W ofercie znajdą się: kultowe klapki Kubota Rzep, basenowe klapki Kubota Basic oraz ewenement w skali europejskiej, personalizowane, basenowe klapki Kubota Custom. Do oferty zawitają również odzież i akcesoria.

Kubota przez 25 lat, podobnie jak Polska, przeszła ogromne zmiany – kiedyś kojarzona z najtańszymi, często jedynymi dostępnymi na rynku klapkami, dziś ma szansę stać się synonimem jakości made in Poland.

P.S. Ciągniki to inna firma, aczkolwiek mocno kibicujemy polsko-japońskiej kolaboracji Kubota x Kubota.