DARMOWA WYSYŁKA POWYŻEJ 200 PLN / ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I OTRZYMAJ 10% ZNIŻKI

Historia marki

1994. Początki marki.

 

Rok 1994. Edyta Górniak na Eurowizji zajmuje 2. miejsce. W telewizji można obejrzeć pierwsze odcinki Śmiechu warte, Familiady czy Mody na sukces. Do kin wchodzą Król Lew i Pulp Fiction, a na rynku pojawia się pierwsza konsola PlayStation.

 

W tym szalonym i dziwnym roku ma miejsce jeszcze jedno wydarzenie – miliony Polaków na zawsze zakochują się w Kubotach.

Jak to wszystko się zaczęło?

 

Pierwsze piankowe klapki Kubota na rzep przyjechały do Polski z dalekich Chin. Dwudziestokilkuletni Dorota i Wiesław, założyciele firmy, przywieźli je w wielkich torbach jadąc tysiące kilometrów koleją transsyberyjską przez rozległe stepy Mongolii i upadłe ZSRR.

 

W ciągu kolejnych kilku lat miliony Polaków oszalało na punkcie tanich i wygodnych klapków Kubota. Gospodarcze oraz społeczne zmiany, które miały miejsce w Polsce na początku XXI wieku doprowadziły do zmniejszenia sprzedaży klapków Kubota.

 

Zapraszamy do zapoznania się z całą historią marki opowiedzianą przez Dorotę, jedną ze współzałożycieli marki Kubota.

Pierwszy magazyn Kubota

2018. Reaktywacja.

 

Czwórka przyjaciół z Łodzi reaktywowała w 2018 roku markę Kubota. Następnie, wraz z Dorotą i Wiesławem oraz ich synami, wspólnie zaczęli pisać nowy rozdział tej niezwykle barwnej historii.

 

Wprowadzono do sprzedaży nowy, skórzany model klapków – Kubota Premium. Są to klapki zaprojektowane i produkowane w Polsce, zgodnie z zasadami ruchu Fashion Revolution.

 

Rok 2018 można zaliczyć do udanych. Wieści o reaktywacji Kuboty dotarły w social media do ponad 8 mln osób, napisało o niej ponad 100 portali i gazet, miały miejsce kolaboracje z Netflixem i TEDE.

2019. 25 lat marki.

 

Rok 2019, ze względu na obchody 25-lecia Kuboty, jest dla marki rokiem wyjątkowym. W ofercie znajdują się kultowe klapki Kubota Rzep, niedługo pojawią się również basenowe klapki Kubota Basic oraz ewenement w skali europejskiej, personalizowane, basenowe klapki Kubota Custom. Do oferty zawita również odzież.

 

Kubota przez 25 lat, podobnie jak Polska, przeszła ogromne zmiany – kiedyś kojarzona z najtańszymi, często jedynymi dostępnymi na rynku klapkami, dziś ma szansę stać się synonimem jakości made in Poland.

 

P.S. Ciągniki to inna firma, aczkolwiek mocno kibicujemy polsko-japońskiej kolaboracji Kubota x Kubota.