Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Fashion Project Manager

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂

Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonej i piekielnie zdolnej osoby, która dołączy do zespołu Iwony 🙂✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że Project Management w branży fashion nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀

Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂

  • Kompleksowy nadzór nad procesem produkcji od powstania dokumentacji do momentu realizacji zamówienia.
  • Koordynacja międzydziałowa w zakresie wprowadzania produktu do sprzedaży.
  • Pilnowanie harmonogramu tworzenia kolekcji oraz ofert kontraktacyjnych.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Pionu produktu.
  • Bezpośredni kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz dbałość o prawidłową realizację ich zamówień.
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji międzydziałowej.
  • Nadzór nad przepływem i archiwizacją dokumentów projektowych.

Dlatego super, jeśli:

  • Masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Zarządzanie projektami i procesami, to dla Ciebie codzienność.
  • Masz doświadczenie w branży fashion i pracy w zespołach interdyscyplinarnych.
  • Doskonale organizujesz swoją pracę i terminowo realizujesz zadania.
  • Cechują Cię wysokie zdolności komunikacyjne oraz inicjatywa i samodzielność.
  • Znasz programy do zarządzania projektami i komunikacji (Asana, Slack, Jira, Confluence itp.).
  • Bardzo dobrze posługujesz się pakietem Office, ze szczególnym naciskiem na MsExcel.
  • Twój angielski jest na poziomie minimum B2.

Mile widziane:

  • Zainteresowanie modą i trendami.

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • wynagrodzenie w przedziale 6000 – 9000 zł netto +VAT,
  • umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień 🙂
  • pracy stacjonarnej w łódzkim biurze lub hybrydowej (min. 2 dni w tygodniu w biurze),
  • trzymiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi,
  • elastyczne godziny pracy – zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
  • pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
  • indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy,
  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi,
  • zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty,
  • dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).

Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację wraz na adres [email protected].

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂