Kasia, managerka zespołu PR & Marketingu, poszukuje do swojego teamu doświadczonej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Content Marketing Specialist, która poprowadzi nasze bieżące działania komunikacyjne – i nie tylko – ku świetności. Jeżeli jesteś taką osobą i uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie!
Będziesz odpowiadać za:
Optymalizację treści produktowych w sklepie internetowym prowadzących do zwiększenia efektywności sprzedaży (m.in. analiza struktury strony, wewnętrzne przekierowania, analiza porównawcza w zakresie contentu).
Rozwój treści produktowych — analiza content gapu oraz sezonowych trendów wyszukiwań, a w efekcie współtworzenie nowych elementów.
Analizowanie zachowań użytkowników sklepu internetowego oraz efektów podejmowanych działań z wykorzystaniem Google Analytics.
Wdrażanie zmian na stronie internetowej (znajomość Wordpressa lub innych CMS).
Planowanie, omawianie z zespołem oraz tworzenie treści artykułów blogowych.
Dbanie o merytoryczną i estetyczną jakość materiałów tekstowych i graficznych na stronie oraz o spójność i odpowiednią prezentację treści produktowych.
Wsparcie we wdrażaniu projektów SEO w ramach współpracy z developerami.
Prowadzenie działań z zakresu link buildingu.
Raportowanie zmian ruchu organicznego i pozycji fraz kluczowych oraz wyciąganie wniosków i priorytetyzacja działań contentowych.
Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie contentu graficznego, zewnętrznymi copywriterami oraz działami: marketingu, obsługi klienta i produkcji.
Dostarczanie informacji o prowadzonych działaniach do poszczególnych działów firmy
Monitorowanie działań konkurencji w Google.
Oczekujemy od Ciebie:
Min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
Umiejętności budowania strategii contentowych oraz ich realizacji.
Znajomości zagadnień SEO, copywritingu SEO oraz lekkiego pióra.
Doświadczenia w korzystaniu z narzędzi Ahfres, Senuto, SurferSEO i podobnych.
Biegłego posługiwania się Google Analytics, Google Data Studio i Google Search Console.
Diagnozowania problemu w oparciu o dane analityczne i skupianiu się na szukaniu rozwiązań.
Posiadania umiejętności wyszukiwania i przetwarzania informacji.
Umiejętności wychodzenia poza schemat i patrzenia na biznes szerzej niż tylko przez pryzmat contentu.
Odpowiedzialności, samodzielności, kreatywności i zaangażowania.
Wysokich umiejętności komunikacyjnych.
Chęci do rozwoju i zainteresowania obszarem, content marketingu, SEO, e-Commerce.
Dokładności i zwracania uwagi na szczegóły.
Umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej z wykorzystaniem narzędzi takich jak: Asana, Slack, Google Drive lub podobnych.
Pełnej świadomości nieszablonowości marki Kubota, która przekłada się na charakter i tempo pracy.
Znajomości języka angielskiego (w piśmie) w stopniu średniozaawansowanym.
Pracy stacjonarnej w biurze w Łodzi przez co najmniej 2 dni w tygodniu. Praca zdalna jest możliwa przez maksymalnie 2 lub 3 dni w tygodniu (to zależy od wyboru trybu pracy: 5 dni w tygodniu po 8h lub 4 dni po 10h).
Mile widziane:
Doświadczenie agencyjne.
Dobra znajomość Excela.
Zainteresowanie tematyką modową.
Znajomość nazw fasonów obuwia i odzieży.
Z naszej strony oferujemy Ci:
Gwarantowany pakiet Opieki Medycznej Enel Med i możliwość wykupienia pakietu Medicover Sport.
Pracę stacjonarną w biurze w Łodzi przez co najmniej 2 dni w tygodniu. Praca zdalna jest możliwa przez maksymalnie 2 lub 3 dni w tygodniu (w zależności od wyboru trybu pracy: 5 dni w tygodniu po 8h lub 4 dni po 10h).
Wsparcie w rozwoju – jeśli chcesz, wyślemy Cię na zewnętrzne kursy podnoszące Twoje kwalifikacje na stanowisku pracy.
Realny wpływ na kształtowanie marki – w Kubocie wszystkie osoby (niezależnie od szczebla) są bardzo otwarte na nowe pomysły i propozycje zmian.
Pracę z ciekawymi produktami i fajnym brandem.
Dobrą atmosferę pracy w młodym i bardzo sympatycznym zespole.
Zniżki na produkty 😉
Umowę B2B lub umowę zlecenia. Są to jedyne formy zatrudnienia, które obecnie bierzemy pod uwagę.
Wynagrodzenie zależne od kompetencji i wybranej formy zatrudnienia. W przypadku B2B są to widełki 4.500 – 6.500 PLN netto, a w przypadku umowy zlecenia od 4.500 – 6.500 PLN brutto.
Zachęcamy do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej – dokument będzie doskonałą wskazówką, jeżeli zastanawiasz się, czy Kubota mogłaby być dla Ciebie odpowiednim miejscem pracy.
Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila prosimy napisać: Content Marketing Specialist. Zgłoszenia wysyłane inną drogą nie będą rozpatrywane. Odezwiemy się do wybranych osób.