Content Marketing Specialist

image

Content Marketing Specialist

Kasia, managerka zespołu PR & Marketingu, poszukuje do swojego teamu doświadczonej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Content Marketing Specialist, która poprowadzi nasze bieżące działania komunikacyjne – i nie tylko – ku świetności. Jeżeli jesteś taką osobą i uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie!


Będziesz odpowiadać za:

  • Optymalizację treści produktowych w sklepie internetowym prowadzących do zwiększenia efektywności sprzedaży (m.in. analiza struktury strony, wewnętrzne przekierowania, analiza porównawcza w zakresie contentu).

  • Rozwój treści produktowych — analiza content gapu oraz sezonowych trendów wyszukiwań, a w efekcie współtworzenie nowych elementów.

  • Analizowanie zachowań użytkowników sklepu internetowego oraz efektów podejmowanych działań z wykorzystaniem Google Analytics.

  • Wdrażanie zmian na stronie internetowej (znajomość Wordpressa lub innych CMS).

  • Planowanie, omawianie z zespołem oraz tworzenie treści artykułów blogowych. 

  • Dbanie o merytoryczną i estetyczną jakość materiałów tekstowych i graficznych na stronie oraz o spójność i odpowiednią prezentację treści produktowych.

  • Wsparcie we wdrażaniu projektów SEO w ramach współpracy z developerami.

  • Prowadzenie działań z zakresu link buildingu.

  • Raportowanie zmian ruchu organicznego i pozycji fraz kluczowych oraz wyciąganie wniosków i priorytetyzacja działań contentowych.

  • Współpracę z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie contentu graficznego, zewnętrznymi copywriterami oraz działami: marketingu, obsługi klienta i produkcji.

  • Dostarczanie informacji o prowadzonych działaniach do poszczególnych działów firmy

  • Monitorowanie działań konkurencji w Google.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Umiejętności budowania strategii contentowych oraz ich realizacji.

  • Znajomości zagadnień SEO, copywritingu SEO oraz lekkiego pióra.

  • Doświadczenia w korzystaniu z narzędzi  Ahfres, Senuto, SurferSEO i podobnych.

  • Biegłego posługiwania się Google Analytics, Google Data Studio i Google Search Console.

  • Diagnozowania problemu w oparciu o dane analityczne i skupianiu się na szukaniu rozwiązań.

  • Posiadania umiejętności wyszukiwania i przetwarzania informacji.

  • Umiejętności wychodzenia poza schemat i patrzenia na biznes szerzej niż tylko przez pryzmat contentu.

  • Odpowiedzialności, samodzielności, kreatywności i zaangażowania.

  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych.

  • Chęci do rozwoju i zainteresowania obszarem, content marketingu, SEO, e-Commerce.

  • Dokładności i zwracania uwagi na szczegóły.

  • Umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej z wykorzystaniem narzędzi takich jak: Asana, Slack, Google Drive lub podobnych.

  • Pełnej świadomości nieszablonowości marki Kubota, która przekłada się na charakter i tempo pracy. 

  • Znajomości języka angielskiego (w piśmie) w stopniu średniozaawansowanym. 

  • Pracy stacjonarnej w biurze w Łodzi przez co najmniej 2 dni w tygodniu. Praca zdalna jest możliwa przez maksymalnie 2 lub 3 dni w tygodniu (to zależy od wyboru trybu pracy: 5 dni w tygodniu po 8h lub 4 dni po 10h). 

image

Mile widziane: 

  • Doświadczenie agencyjne.

  • Dobra znajomość Excela.

  • Zainteresowanie tematyką modową.

  • Znajomość nazw fasonów obuwia i odzieży.


Z naszej strony oferujemy Ci:

  • Gwarantowany pakiet Opieki Medycznej Enel Med i możliwość wykupienia pakietu Medicover Sport.

  • Pracę stacjonarną w biurze w Łodzi przez co najmniej 2 dni w tygodniu. Praca zdalna jest możliwa przez maksymalnie 2 lub 3 dni w tygodniu (w zależności od wyboru trybu pracy: 5 dni w tygodniu po 8h lub 4 dni po 10h).

  • Wsparcie w rozwoju – jeśli chcesz, wyślemy Cię na zewnętrzne kursy podnoszące Twoje kwalifikacje na stanowisku pracy.

  • Realny wpływ na kształtowanie marki – w Kubocie wszystkie osoby (niezależnie od szczebla) są bardzo otwarte na nowe pomysły i propozycje zmian.

  • Pracę z ciekawymi produktami i fajnym brandem.

  • Dobrą atmosferę pracy w młodym i bardzo sympatycznym zespole.

  • Zniżki na produkty 😉

  • Umowę B2B lub umowę zlecenia. Są to jedyne formy zatrudnienia, które obecnie bierzemy pod uwagę.

  • Wynagrodzenie zależne od kompetencji i wybranej formy zatrudnienia. W przypadku B2B są to widełki 4.500 – 6.500 PLN netto, a w przypadku umowy zlecenia od 4.500 – 6.500 PLN brutto.

image

Zachęcamy do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej – dokument będzie doskonałą wskazówką, jeżeli zastanawiasz się, czy Kubota mogłaby być dla Ciebie odpowiednim miejscem pracy.

Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: [email protected]. W tytule maila prosimy napisać: Content Marketing Specialist. Zgłoszenia wysyłane inną drogą nie będą rozpatrywane. Odezwiemy się do wybranych osób.

Bezpieczne zakupy: SSL/TLS
© 2019-2022 Kubota | Powered by e-com.house