Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych i piekielnie zdolnych osób, które dołączą do zespołu marketingowego Kasi (naszej PR & Marketing Manager). ✨ Dlatego jeżeli Social Media & Content Marketing nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialny_a? 🙂
budowanie spójnej strategii contentowej marki we wszystkich kanałach komunikacji marki
tworzenie contentu na potrzeby kampanii marketingowych,, akcji promocyjnych i wizerunkowych (we współpracy z grafikami, fotografem, copywriterami i działem performance)
kompleksowa obsługa contentu na potrzeby bloga firmowego i naszego newslettera
kompleksowa obsługa profili Kubota w social mediach (Facebook, Instagram - ale jesteśmy bardziej niż chętni na włączenie dodatkowych kanałów!)
dbanie o spójność i wysoką jakość contentu we wszystkich kanałach komunikacji marki (w tym sprawne briefowanie podwykonawców)
optymalizacja contentu na stronie www i treści produktowych w celu uatrakcyjnienia oferty
dbanie o pozytywną relację z Kubota community i kompleksową opiekę nad nią (głównie na naszej grupie na Facebooku)
współpraca z grafikami, fotografem, copywriterami oraz innymi, wewnętrznymi działami m.in. obsługi klienta i produkcji.
włączanie celów biznesowych w strategię content marketingową i ich realizacja
analiza działań, strategii i trendów contentowych za pomocą narzędzi takich, jak Google Analytics czy Newspoint
tworzenie raportów i rekomendacji w obszarze content marketingu, monitorowanie działań konkurencji
Dlatego super, jeśli:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub o podobnym zakresie działań (+/- 2lata; a już w ogóle ekstra, jeśli pracowałeś_aś dla marki fashion!),
masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji contentu (+ strategii contentowych) na różne kanały (social media, strona www, e-mail marketing, kampanii płatnych (nie, nie musisz umieć ich ustawiać))
wiesz czym jest lejek marketingowy, link building, landing pages, z czym się je SEO oraz jaka jest różnica między UX design, a UI design
obsługujesz i znasz narzędzia takie, jak: Asana, Slack, Google Suite, Ahfres/Senuto lub SurferSEO, Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Meta (głównie Facebook, Instagram), Brand24 i/lub Newspoint, Canva (ekstra, jeśli znasz ich więcej!)
potrafisz raportować, tworzyć rekomendacje i analizować działania swoje oraz konkurencji
nie jest Ci obcy Wordpress lub inna platforma CMS (w razie potrzeby nauczymy Ciebie naszej, bez obaw) 🙂
świetnie zarządzasz czasem pracy i podległymi projektami, za które lubisz brać pełną odpowiedzialność 🙂,
stale się rozwijasz, a proaktywność i wychodzenie poza schematy, to Twoja codzienność,
cenisz sobie: szczerość, transparentność, feedback, zaangażowanie i otwartość na ludzi i świat,
nie boisz się działać pod presją czasu i w stresujących sytuacjach (choć staramy się by ich było, jak najmniej, czasem i u nas zdarzają się pożary do ugaszenia),
znasz aktualne trendy i portfolio produktowe marki Kubota,
posługujesz się językiem angielskim minimum na poziomie B2
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
wynagrodzenie w przedziale 6500 - 9000 zł netto +VAT
umowę B2B (z płatnym urlopem)
jeśli nie masz działalności, pomożemy Ci w jej założeniu
dwumiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
pierwszy miesiąc – 2 dni w tygodniu w biurze
drugi miesiąc – 1 dzień raz na 2 tygodnie w biurze
po okresie wdrożeniowym praca zdalna – jednak miło byłoby spotykać się w Łodzi raz w miesiącu
elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00 a 10:00 ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza
pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej)
indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy
Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi (które właśnie przechodzi niemałą metamorfozę) 🙂
zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty
możliwości nauki j. angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego (przez platformę e-Tutor)
dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji)
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Aplikuj TUTAJ i napisz kilka słów o sobie oraz powiedz nam, jaka jest Twoja ulubiona potrawa z ziemniaków! 🥔
PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂