Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych i piekielnie zdolnych osób, które dołączą do zespołu marketingowego Kasi (naszej PR & Marketing Manager). ✨ Dlatego jeżeli PR & Influencer Marketing nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialny_a? 🙂
budowanie spójnego i pożądanego wizerunku marki we wszystkich kanałach (we współpracy z całym działem marketingu),
dbanie o aspekt PR-owy kampanii marketingowych, akcji promocyjnych i wizerunkowych,
kompleksowe zarządzanie profilem marki i członków zespołu Kubota na LinkedIn,
współpraca z działem marketingowym w zakresie wprowadzania nowych produktów (wsparcie w zakresie PR & Influencer marketingu),
kompleksowe dbanie o komunikację marki w różnych kanałach,
przygotowywanie m.in. komunikatów prasowych, artykułów, press kitów i innych publikacji promocyjnych,
współpraca i dbanie o relacje z podmiotami zewnętrznymi (m.in. partnerzy biznesowi, dziennikarze, influencerzy, graficy, copywriterzy) i wewnętrznymi
prowadzenie działań marketingowych w obszarze influencer marketingu end-to-end,
dbanie o wizerunkowe podstrony na stronie internetowej marki, m.in. Współpraca, Media, Historia marki, Pomagamy (tworzenie i publikacja treści i materiałów),
opracowywanie raportów z podejmowanych działań – analizowanie efektywności, wyciąganie wniosków, przygotowywanie rekomendacji,
wsparcie przy organizacji sesji zdjęciowych i współpraca z fotografem,
reagowanie na kryzysy komunikacyjne i wizerunkowe odpowiednio dobranymi działaniami PR-owymi
Dlatego super, jeśli:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub o podobnym zakresie działań (+/- 2lata; a już w ogóle ekstra, jeśli pracowałeś_aś dla marki fashion!),
masz doświadczenie w przygotowaniu oraz realizacji kampanii marketingowych i PRowych (wiesz m.in. jakie są rodzaje i kanały oraz jak dobrze wykorzystać ich potencjał)
masz zaawansowane umiejętności komunikacyjne (w tym tzw. lekkie pióro i doświadczenie w pisaniu artykułów prasowych),
masz za sobą współprace z mediami (m.in. magazyny, radia) i dziennikarzami,
umiesz pracować z influencerami z różnymi zasięgami (ekstra jeśli masz swoją bazę kontaktów i kolaboracji, którymi możesz się pochwalić),
łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz potrafisz o nie dbać,
znasz i obsługujesz narzędzia takie, jak: Google Analytics, FB Business Manager, Slack, Asana, Google Suite, Excel, Brand24 lub/i Newspoint lub dowolne narzędzie do monitoringu mediów (ekstra, jeśli znasz ich więcej!),
potrafisz raportować, tworzyć rekomendacje i analizować działania swoje oraz konkurencji
świetnie zarządzasz czasem pracy i podległymi projektami, za które lubisz brać pełną odpowiedzialność 🙂,
stale się rozwijasz, a proaktywność i wychodzenie poza schematy, to Twoja codzienność,
cenisz sobie: szczerość, transparentność, feedback, zaangażowanie i otwartość na ludzi i świat,
nie boisz się działać pod presją czasu i w stresujących sytuacjach (choć staramy się by ich było, jak najmniej, czasem i u nas zdarzają się pożary do ugaszenia),
znasz aktualne trendy i portfolio produktowe marki Kubota,
posługujesz się językiem angielskim minimum na poziomie B2
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
wynagrodzenie w przedziale 6500 - 9000 zł netto +VAT
umowę B2B (z płatnym urlopem)
jeśli nie masz działalności, pomożemy Ci w jej założeniu
dwumiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
pierwszy miesiąc – 2 dni w tygodniu w biurze
drugi miesiąc – 1 dzień raz na 2 tygodnie w biurze
po okresie wdrożeniowym praca zdalna – jednak miło byłoby spotykać się w Łodzi raz w miesiącu
elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00 a 10:00 ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza
pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej)
indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy
Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi (które właśnie przechodzi niemałą metamorfozę) 🙂
zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty
możliwości nauki j. angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego (przez platformę e-Tutor)
dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji)
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Aplikuj TUTAJ i napisz kilka słów o sobie oraz powiedz nam, jaka jest Twoja ulubiona potrawa z ziemniaków! 🥔
PS W międzyczasie zachęcamy Cię do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂