Communications Specialist

image

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂


Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych oraz piekielnie zdolnych osób, które dołączą do zespołu marketingowego Kasi, naszej PR i Marketing Managerki. Dlatego jeżeli PR i marketing nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀



Za co będziesz odpowiedzialny_a? 🙂

  • budowanie spójnego wizerunku firmy,

  • koordynacja procesu tworzenia materiałów wizerunkowych firmy,

  • współtworzenie strategii i organizacja projektów z zakresu employer brandingu,

  • koordynacja działań związanych z uczestnictwem marki w eventach branżowych,

  • koordynacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu,

  • współtworzenie materiałów PR-owych,

  • kompleksowe zarządzanie profilem marki i członków zespołu Kubota na LinkedIn,

  • współpraca z działem marketingowym w zakresie wprowadzania nowych produktów,

  • współpraca i dbanie o relacje z dziennikarzami,

  • wsparcie przy organizacji sesji zdjęciowych i współpraca z fotografem,

  • zaangażowanie w organizację eventów PR-owych,

  • opracowywanie raportów z podejmowanych działań – analizowanie efektywności, wyciąganie wniosków, przygotowywanie rekomendacji.

Dlatego super, jeśli:

  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub o podobnym zakresie działań (+/- 2lata; a już w ogóle ekstra, jeśli pracowałeś_aś dla marki fashion!),

  • masz zaawansowane umiejętności komunikacyjne (w tym tzw. lekkie pióro i doświadczenie w pisaniu artykułów prasowych),

  • masz za sobą współprace z mediami (m.in. magazyny, radia) i dziennikarzami,

  • łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz potrafisz o nie dbać,

  • znasz i obsługujesz narzędzia takie, jak: Google Analytics, FB Business Manager, Slack, Asana, Google Suite, Excel, Brand24 lub/i Newspoint lub dowolne narzędzie do monitoringu mediów (ekstra, jeśli znasz ich więcej!),

  • świetnie zarządzasz czasem pracy i podległymi projektami, za które lubisz brać pełną odpowiedzialność 🙂,

  • stale się rozwijasz, a proaktywność i wychodzenie poza schematy, to Twoja codzienność,

  • cenisz sobie: szczerość, transparentność, feedback, zaangażowanie i otwartość na ludzi i świat,

  • posługujesz się  językiem angielskim minimum na poziomie B2.

image

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • wynagrodzenie w przedziale 6500 - 10000 zł netto+VAT

  • umowę B2B (z płatnym urlopem)🙂,

  • jeśli nie masz działalności, pomożemy Ci w jej założeniu,

  • dwumiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:

    • pierwszy miesiąc - 2 dni w tygodniu w biurze,

    • drugi miesiąc - 1 dzień raz na 2 tygodnie w biurze,

  • po okresie wdrożeniowym praca zdalna - jednak miło byłoby spotkać się w Łodzi raz w miesiącu,

  • elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,

  • pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),

  • indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy - w tym dostęp do platformy Udemy,

  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi (które właśnie przeszło niemałą metamorfozę) 🙂,

  • zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kubota,

  • dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).

image

Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Wyślij swoje CV na [email protected]

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂



Bezpieczne zakupy: SSL/TLS
© 2019-2023 Kubota | Powered by e-com.house