Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂
Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonych oraz piekielnie zdolnych osób, które dołączą do zespołu marketingowego Kasi, naszej PR i Marketing Managerki. ✨ Dlatego jeżeli PR i marketing nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀
Za co będziesz odpowiedzialny_a? 🙂
budowanie spójnego wizerunku firmy,
koordynacja procesu tworzenia materiałów wizerunkowych firmy,
współtworzenie strategii i organizacja projektów z zakresu employer brandingu,
koordynacja działań związanych z uczestnictwem marki w eventach branżowych,
koordynacja działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu,
współtworzenie materiałów PR-owych,
kompleksowe zarządzanie profilem marki i członków zespołu Kubota na LinkedIn,
współpraca z działem marketingowym w zakresie wprowadzania nowych produktów,
współpraca i dbanie o relacje z dziennikarzami,
wsparcie przy organizacji sesji zdjęciowych i współpraca z fotografem,
zaangażowanie w organizację eventów PR-owych,
opracowywanie raportów z podejmowanych działań – analizowanie efektywności, wyciąganie wniosków, przygotowywanie rekomendacji.
Dlatego super, jeśli:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub o podobnym zakresie działań (+/- 2lata; a już w ogóle ekstra, jeśli pracowałeś_aś dla marki fashion!),
masz zaawansowane umiejętności komunikacyjne (w tym tzw. lekkie pióro i doświadczenie w pisaniu artykułów prasowych),
masz za sobą współprace z mediami (m.in. magazyny, radia) i dziennikarzami,
łatwo nawiązujesz relacje biznesowe oraz potrafisz o nie dbać,
znasz i obsługujesz narzędzia takie, jak: Google Analytics, FB Business Manager, Slack, Asana, Google Suite, Excel, Brand24 lub/i Newspoint lub dowolne narzędzie do monitoringu mediów (ekstra, jeśli znasz ich więcej!),
świetnie zarządzasz czasem pracy i podległymi projektami, za które lubisz brać pełną odpowiedzialność 🙂,
stale się rozwijasz, a proaktywność i wychodzenie poza schematy, to Twoja codzienność,
cenisz sobie: szczerość, transparentność, feedback, zaangażowanie i otwartość na ludzi i świat,
posługujesz się językiem angielskim minimum na poziomie B2.
A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂
wynagrodzenie w przedziale 6500 - 10000 zł netto+VAT
umowę B2B (z płatnym urlopem)🙂,
jeśli nie masz działalności, pomożemy Ci w jej założeniu,
dwumiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
pierwszy miesiąc - 2 dni w tygodniu w biurze,
drugi miesiąc - 1 dzień raz na 2 tygodnie w biurze,
po okresie wdrożeniowym praca zdalna - jednak miło byłoby spotkać się w Łodzi raz w miesiącu,
elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy - w tym dostęp do platformy Udemy,
Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi (które właśnie przeszło niemałą metamorfozę) 🙂,
zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kubota,
dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).
Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Wyślij swoje CV na [email protected]
PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂